CsajokHírekMotoros csajok

Majzik Ibolya a Horimoto Racing Team versenyzője

majzik ibolya 1

− Milyen a csapattal dolgozni?

− Több sportot is kipróbáltam már, de nem úgy hogy egy csapat volt mögöttem. Felelősséggel tartozom nekik, hogy jó eredményt érjek el. Itt nem lehet olyan, hogy most rossz napom van, nincs kedvem, fáj a fejem… Rendkívül fontos a bizalom a motorban, hogy tudom, technikailag maximálisan fel van készítve az adott versenyre vagy edzésre. Ha pedig jó eredménnyel érek be a célba, mindenki egyként örül. Ennél nincs is jobb érzés!

− Számos emberi és technikai tényezőn múlik, hogy hogyan tudod a maximumot kihozni a motorból és magadból…

− Kemény fizikai felkészülés szükséges ahhoz, hogy bírd az edzéseket, a versenyeket. A motoros felkészülések mellett külön edzőtermi gyakorlatokat is végzünk. Emellett persze hülyéskedni is sokat szoktunk, és jó hangulat van kinn a pályán. Összeszokott a csapatunk, egymás tekintetéből tudjuk, mi a jó és mi nem. Amikor már a pályán motorozok, maximálisan arra kell koncentrálnom. Ott nem lehet tévedni!

majzik ibolya 5Eredmények

2009:

Dunlop Trophy for Ladies / BRO Fun Racing értékelés év végi összesített 1. hely
GSX-R Klub kupa Lady Cup év végi összesített 1. hely
Jura Racing Lady Cup – Hungaroring 05.31 3. hely

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

2010:

MAMS Női Kupa év végi összesített 2. hely
Jura Racing Lady Cup – Hungaroring 09.11 1. hely

majzik ibolya 6

− Ha csak egy pillanatra lankad a figyelmed, az végzetes lehet.

− A magánéleti problémákat, munkahelyi gondokat ki kell kapcsolni. Ez nagyon nehéz volt az elején. Ha a pályán azon jár az eszem, hogy hány e-mailt nem küldtem még el vagy miért nem hívott fel a barátom, akkor annak gyenge teljesítmény, vagy esés lehet a vége. Görcsölni sem szabad, hogy te akarsz lenni a legjobb, mert akkor biztosan nem leszel az. A magánéletben is sok mindent lehet hasznosítani az itt szerzett önuralomból. Abból, hogyan lehet felülemelkedni azon, hogy nem úgy mentél, ahogyan szerettél volna, vagy valaki jobban teljesített nálad, akire nem is számítottál.

− Most egy Yamahán mész, igaz?

− Igen. A Yamaha volt álmaim motorja! Sokkal jobban bevált a pályán, mint a Suzuki. Egy 2007-essel megyek, ami talán a közlekedésben kevésbé kényelmes, de a pályára tökéletes. A 2010-es R6-ost viszont már a lányoknak az utcára is ajánlom, mert sokat finomítottak rajta.

− Mi a helyzet az esésekkel?

− Igazán nagy sérüléssel járó esésem még nem volt, bár már jó párszor buktam az elmúlt két év során. Fontos, hogy utána vissza tudj ülni a motorra, és tisztában legyél azzal, hogy miért estél el. A legelsőnél nekem is kellett körülbelül egy hónap, amire elmúlt a hatása. De, aki már vezetés közben vagy előtte az esésen gondolkodik, ne üljön fel a motorra.

Irj cikket a Csajok a motoron oldalra!

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük