CsajokHírekMotoros csajok

Majzik Ibolya a Horimoto Racing Team versenyzője

majzik ibolya 7Aki először találkozik Ibolyával, rögtön elbűvöli a mosolygós, kedves lány. Amikor a versenyzésről kezdünk el beszélni, előjön a Horimoto Racing Team komoly tagja.

Persze, azért itt sem tudja meghazudtolni igazán önmagát, hiszen a kemény munkába is belefér egy kis humor és játékosság. No, de hogy lehet egy törékeny hölgyből motorversenyző?

− 2006-ban tettem le a jogosítványt, innentől számítanám a motoros múltamat, hiszen előtte maximum a hátsó ülésen, utasként tapasztaltam meg a motorozás élményét. Elsőként egy 2004-es Suzuki GSX-R 6oo-assal kezdtem, ami így utólag nézve elég bátor vállalkozás volt, szinte nulla tapasztalattal. Majd egy évvel később a 2007-es GSX-R-re váltottam, hiszen a Suzukinál történt 2006-os modellváltás miatt ez a motor sokkal könnyebben volt kezelhető az utcán, mint nagyobb testű elődje. Mai fejjel gondolkozva, inkább egy 250-est vagy egy másik, kisebb fajta motort ajánlanék a kezdőknek. Jobb folyamatosan tanulni, az alapoktól kezdve!

− Milyenek voltak a friss élményeid a saját motorral?

Ibolya profiloldala

− A jogosítvány megszerzése utáni első utcai motorozást soha nem felejtem el. Akkor már a GSX-R-rel mentem, amit nehezebben lehetett kezelni, mint a tanfolyamon megszokott naked motort. Majd nagyjából két hét múlva szerveztünk egy motoros túrát a horvátországi Split-be. Amikor onnan megjöttem, már 2000 km „rutinnal” nem okozott nehézséget az utcai közlekedés.

majzik ibolya 3

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

− Gondolom, azért utána le se szálltál a motorról…

− Két nyarat vezettem utcán, majd ismerősök révén kikeveredtem egy motoros nyílt napra a Hungaroringre.

− Nem féltél először a pályán a rutinos pályamotorozók között?

Motorok

  • Suzuki GSX-R 600 K4
  • Suzuki GSX-R 600 K7
  • Yamaha R6R 2007

− Az első körökben inkább mozgó bója voltam a többi motorosnak, de amint megszoktam, ahogyan sokkal gyorsabban elmennek mellettem, és hogy mindenki biztosan kikerül, úgy nőtt a bátorságom is. Nagyon jó gyakorlási lehetőség kezdőknek! Minél többet jártam ki, annál gyorsabb lettem, majd már én is előzgetni kezdtem. A 2008-as nyár végére azt vettem észre, hogy már csak a Hungaroringre megyek, az utcai motorozás teljesen háttérbe szorult. Innen egyenes út vezetett tovább, főleg hogy a szezon végén találkoztam Horváth Lászlóval, a Horimoto Racing Team vezetőjével, akivel elkezdtünk a versenyzés lehetőségéről beszélgetni. Így a 2009-es szezont már a csapat színeiben kezdtem.

majzik ibolya 4

− És el is érkeztünk Ibolyához, a szárnyait bontogató motorversenyzőhöz?

− Igen, erre a szezonra már a motort is átalakítottuk a versenypályára, így egyelőre búcsút mondtam az utcai motorozásnak. A csapattal mindent az alapokról indítottunk, szép lassan csiszoltuk a technikámat. A 2009-es szezon elég jól sikerült, ráadásul megrendezték az első női kupasorozatot, ahol év végi összesítésben a BRO Fun Racing értékelést nyertem meg. A Motoros Szívek csapata is ekkor állt össze, ahol sok női motoros barátra tettem szert. Nagyon jó időszak volt az életemben!

Irj cikket a Csajok a motoron oldalra!

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük