LiveWire elektromos motorkerékpár gyártója évi 100 000 db motorkerékpár eladásását tűzte ki célul 2026-ig
Annak ellenére, hogy a Harley-Davidson elektromos spin-off márkája, a LiveWire nem döntögeti éppen az eladási rekordokat, a gyártó cég nagy lépéseket tesz az elektromos kerékpár játékban, ami hatalmas növekedést hozhat a következő nyolc évben
A LiveWire One, korábban Harley LiveWire, induló ára egyelőre elég magas, és az országúti hatótávolsága is fejlődhetne még, de a cég mégis lát benne fantáziát.
A vállalat idén fejezi be a SPAC fúziót, hogy tőzsdére léphessen. A vállalat egy új, Del Mar nevű, közepes méretű, felegyenesedett naked bike-ot dob piacra. Ez a motorkerékpár pedig egy új platformot indít el, amelyre a jövőbeni EV motorkerékpárokat lehet építeni.
A LiveWire One nem döntöget eladási csúcsokat, és a 2020-as néhány ezer darabról 2026-ra százezerre ugrani hatalmas ugrás, de azért szurkolunk, hogy sikerüljön. A RideApart által megszerzett hivatalos befektetői kapcsolati dokumentum szerint a vállalat 2026-tól évi 100 ezer eladott LiveWire-t tervez, ami 2030-ra évi 190 ezerre nő.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A Harley önálló márkacsaláddá teszi az elektromos LiveWire-t
A LiveWire a KYMCO-val közösen fejlesztett, könnyű elektromos motorkerékpárja segítene a LiveWire-nek kiterjeszteni a hatókörét Európára és Ázsiára, és remélhetőleg az árszintet is jelentősen csökkentené ez az együttműködés.