Kovács Niki becsületbeli ügye
Vasárnap reggel csupán kétszer fél óra állt rendelkezésre, hogy a beállításokat Nikihez igazítsák, így a versenyre is egy teljesen új verzióval ment ki.
És ez nem egyáltalán nem bizonyult jó döntésnek, mivel Niki gyakorlatilag nem tudott fordulni a motorral.
A három kategória összevont versenyét (kevés induló miatt együtt mentek a 600-as, 750-es és 1000-es superbike motorok) a második körben egy esés miatt piros zászlóval megszakították. A váratlan és kéretlen szünetben így volt lehetőség valamit javítani a kialakult helyzeten.
Niki végül 5. lett kategóriájában, értékes és fontos 11 bajnoki pontot szerezve ezzel.
K.N.: „Nem titok, onnantól, hogy a motorom megadta magát, csak egyetlen célom volt: a kármentés. Az első futamot anyagi okok miatt ki kellett hagynom, így még egy nullázást nem engedhettem meg magamnak. Tudom, örülnöm kéne, hogy a R6-osom nem a verseny napján füstölt el, és így volt lehetőségem motort találni, de aki űzött bármilyen sportot versenyszerűen, az szerintem pontosan tudja, hogy milyen érzés az, amikor felszívod magad, összpontosítasz, és utána ezek az energiák nem tudnak távozni belőled, mert nincs meg hozzá a szükséges szituáció, versenyhelyzet. Küzdeni, harcolni szerettem volna az újabb dobogós helyezésért, de erre most esélyem se volt. Végtelen hálával tartozom Koncsek Hajninak, aki miután szombaton teljesítette saját kupaversenyét, egész egyszerűen átadta nekem a motorját. Ezt hívják fair play-nek.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Hamarosan kiderül, hogy javítható-e a Yamahám. Új motorra jelenleg esélyem sincs, így most nem látom, hogy hogyan tudom folytatni a szezont és egyáltalán a pályafutásom, ami igencsak elkeserít.”
Továbbra is köszönjük a töretlen bizalmat és szurkolást.