HírekMotorbemutatóMotorok

Két radikális átépítés készült a Honda CMX1100 Rebelből

Honda CMX Rebel 1100 Bobber
CMX BOBBER

A Honda Motor Europe két merőben új, radikálisan átépített motoron mutatja be, hogy milyen sokoldalú a CMX1100.

A modell jelenleg a második legkelendőbb cruiser Európában, egykoron a CMX500 nagy testvéreként jelent meg a piacon. A francia FCR Originalnál készült páros a Biarritzban zajló Wheels & Waves fesztiválon mutatkozott volna be a márkakereskedők által készített, egyedi CB650R-ek társaságában, de a koronavírus okozta járvány miatt erre nem kerülhetett sor.

Noha azonos műszaki alapra épült, merőben eltérő megjelenésű a CMX „Sport” és a CMX „Bobber”. Bárhogy is, mindkettő ékes bizonyíték arra, hogy milyen sok lehetőséget tartogat a motorépítőknek a CMX1100 Rebel.

Ez meg milyen motor? A motorkerékpár stílusokról részletesen

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

CMX SPORT

„Sportgép, ami helytáll a mindennapokban is.”

Elsősorban a Rebel praktikus mivoltát és játékosságát szerették volna hangsúlyozni az FCR Original műhelyében, de sportosabb, harciasabb és nem mellesleg izmosabb is lett a motor az építés során.

A készítők elmondása szerint a – mindennapi használatot nagyban megkönnyítő – DCT-erőátvitel látványa és működése inspirálta őket, hiszen ez a páratlan erőátviteli rendszer rendkívül vonzóvá tette a Rebelt a különböző életkorú és stílusú motorosok körében.

Először is papírra vetették a vázlatokat, majd a lengővilla átalakításával elérték, hogy fekete, külső gáztartályos Öhlins rugóstag, 190/55 R17 méretű, Dunlop D212 abroncs és a CB500F-ből származó kerékgarnitúra kerülhessen a CMX-re.

Nem maradt érintetlen az első sárvédő sem. Ezt saját gyártású, 25 mm-rel alacsonyabban rögzített alkatrész váltotta. Ehhez remekül illik a szélesebb és magasabb, jellegzetesen túlméretezett kormány, valamint a felső villahídba épített sebességmérő.

A cikk a következő oldalon folytatódik, lapozz!

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük