CsajokMotorokMotoros csajokMotorozás

Kacsa és Csúzli története

kacsa es csuzli 1Kacsa és Csúzli története nem nyúlik vissza messzire, mindössze egy éves. A kezdetekről szól, pontosabban a kezdésről, hogy lehet eljutni a semmitől a kétkerékig.

 

Motoros kötődésem semmi sem volt, se motoros Apuka, se sebesség mániás testvér vagy barát, egy fél robogó sem volt és nincs is a családban. Sőt, inkább egy negatív kép keringett ezekről a vasakról. Tanuló éveim végéig közelében sem jártam motornak, és ha akartam volna se engedték volna.

Velem 2015-ben történt, hogy az iskola tojáshéjával a fenekemen mégis lett egy kedves barát, aki hosszas győzködés és betanítás után felültetett maga mögé egy 600-as Suzukira. Bevallom, féltem. Először éreztem, milyen érzés a menetszél, hogy pörög alattam a gép, hogy mennyire más így minden. Az élmény felejthetetlen lett, minden félelem ellenére, és így 2015 végére megérett bennem a gondolat, hogy elöl is kellene ülni.

Az ötletem persze nem aratott otthon osztatlan sikert. A taktika az volt, hogy megcsinálom az A1-et B mellé, és ha nem megy, nem veszítek sok időt és energiát, mindenki megnyugszik és minden visszatér a régi kerékvágásba.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Nem így lett: utolsó pillanatban kezdtem el a nulláról Sági Tibor kezei alatt a tanulást (örök hálám érte), és az év utolsó vizsgázójaként november végén letettem az A1-et. Hogyan tovább? Rutin hiányában még ugyanezen hónapban voltam a Safety-Hungary tréningjén Szabó Ákosnál, és beleszerettem a CBF125-ösbe.

2016 elején tehát jogsival a kezemben jött a dilemma, honnan lesz motorkám?

Szerencsémre, és a család szerencsétlenségére, jött egy telefon, jött egy motor. CBF125-ös, fehér, pont olyan, mint amit megálmodtam. Ha megkérdeznék, szerintem ez volt a „szerelem első látásra”. Csúzli az enyém lett, és megkezdtem a szezont. Jött egy másik szerelem is, szintén motoron, vele a sok élmény, túra, gyakorlás, néha esés, motor felállítás.

Hétvégi motorosként 4000 km-t tettem meg Csúzlival tavaly. Aztán jött az ősz, a motorokat letettük, a szezonnal a férfiúi szerelem is elmúlt. Csúzli maradt, és marad is, újra kint van, már megtettük az idei első km-eket.

Fizikális távolságra talán nem, de érzelmileg messzire jutottam. Semmit sem változtatnék, és azt hiszem, nem is tudnám másként csinálni. Ez így volt tökéletes. Most itt vagyok, előttem az út, alattam Csúzli. A semmitől a kétkerékig.

kacsa es csuzli 5kacsa es csuzli 5kacsa es csuzli 5kacsa es csuzli 5

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

Irj cikket a Csajok a motoron oldalra!

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük