CsajokKiemeltMotoros divat

Ismét egy szuper lengyel termék: Deemeed motoros táska

DeemeeD cordura motoros hengertáskaTalán azzal sokan tisztában vannak, hogy Lengyelországból sok minőségi sportfelszerelés érkezik hazánkba. A sportok közé pedig a motorozást is besorolhatjuk még akkor is, ha éppen motoros túrázásról van szó.

Mióta dobozos motorom van, nem foglalkoztat különösebben az extra táskák és úgy általában a motorra való csomagolás problémaköre. Néhány napi váltóruha belefér a Street Glide két oldaldobozába, és ha út közben valami extra szállítani való (nagybevásárlás) merül fel, mindig van nálam egy gumipók-háló, amivel egyszerűen fel tudok rögzíteni szinte bármit a hátsó ülésre.

A legtöbb holmi akkor volt nálam a Street Glide-on, amikor 2011-ben Spanyolországba mentünk. A túra három hetes volt, és sátrat, hálózsákot és derékaljat is vinni kellett – általában ezek foglalják a legtöbb helyet (az esőruha után). Akkor megoldottam egy vízhatlan, PVC hengertáskával, amit szintén a hátsó ülésre kötöttem fel. Ennek egyébként az egyik hátránya az volt, hogy két oldalt rálógott a dobozokra, így azokat nem tudtam kinyitni, amíg le nem cuccoltam teljesen.

73249

Korábban a Moto Guzzin is voltak gyárilag táskák bőrből, úgyhogy akkor sem volt ezzel gondom. Nem úgy a Honda Shadow-n, ahol viszont az extra fényezés és az egy oldalra felfutó forró kipufogócsövek okoztak fejtörést táska ügyben. Egyébként egy textil nyeregtáskával oldottam meg legtöbbször a túrákat akkoriban.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Minden irányból bomba

Hogy miért kellet mégis még egy táska?

Immár akkorák lettek a gyerekek (8 és 10 évesek), hogy mindkettőjüknek leér a lába a lábtartóra, ezért felmerült, hogy most már tudnánk együtt túrázni mind a négyen, két motorral. Ha viszont ketten ülünk a motoron, akkor kettőnk holmiját kell elnyelnie a táskáknak.

Harley-Davidson chopper A táltosA férjem akár világkörüli túrára is fel van készülve. A Táltoson, ami egy egyedi építésű Harley-Davidson chopper, van két bőr oldaltáska, egy  magasítható tanktáska és a teljes háttámla magasságában egy Deemeed táska. Habár ezt a tárolóhely mennyiséget egyedül is simán megtölti – a legvastagabb hálózsákot és az itthoni legnagyobb díszpárnát viszi magával a túrákra – azért egy gyerek holmijának eddig még mindig sikerüt szorítania egy kis helyet.

Szóval már csak az én motoromra kellett kitalálni valami bővítést, hogy mindenki ruhái elférjenek.

A férjemet már több mint tíz éve hűségesen szolgálja a Deemeed táska (ne kérdezzétek, hogy kell mondani, én „dímíd”-nek mondom). Ráadásul a Deemeed termékekre 30 év garanciát ad a gyártó. Biztos van valami apróbetű ezzel kapcsolatban, ugyanis a holapon 2,5 és 30 évet is találtam, azt nem tudom, hogy mitől függ. Egyelőre 10 év után még semmi hibája nincs az uram táskájának.

DeemeeD cordura motoros hengertáska

Tehát amikor elkezdtem táskákat keresgélni, eljutottam a Deemeed oldalára is, ami szeritem szuper. Ami legjobban tetszik benne, hogy mindenki a saját motorjára (nem csak Harley-ra, hanem minden márkára) ki tudja bogarászni egy kalkulátor segítségével, hogy melyik táska lenne a legjobb. Be kell írni a motor márkáját, a modellt, és azt, hogy hova keresel táskát a motorra (elölre, hátra, oldalra).

Ekkor feldob még egy csomó kérdést, hogy hányan utaztok a motoron, van-e csomagtartód, van-e háttámlád, kicsi vagy nagy táskát keresel-e meg ilyenek. A végén pedig kilistázza fényképpel együtt az összes lehetséges variációt. Jó játék, én is elvoltam ezzel egy ideig, de aztán nem rendeltem meg online, mert a Deemeed honlapján azt írják, hogy a soproni Harley-Davidsonban árulják ezt a márkát, mi meg épp oda készültünk a tesztnapra. Ennyit még bírtam várni.

Tesztmotorozással egybekötött szülinapi túra a nyugati országrészben

 

Lapozz a folytatáshoz!

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük