IMR-Racing European Cup: Pódium és kimagasló magyar sikerek Spanyolországban!
2018 november 10-11-én Spanyolországban megrendezett Európa kupán bizonyíthatta tudását a magyar utánpótlás három versenyzője. A nemzetközi versenyt, a spanyol honban és már szinte egész Europában is a gyorsasági utánpótlás versenyeztetésben és képzésben élen járó IMR-Racing rendezte.
Nem kis dolog, hogy a szervezési és bonyolítási teendőkben magyar közreműködők is voltak, mivel a teendőkben az IMR-Racing Hungary is jelentős szerepet vállalt. A nívós eseményen a legtehetségesebb spanyol, svájci, olasz, portugál, norvég fiatalok között kellett helytállni a magyaroknak.
A három magyar titán, név szerint Kovács Zoltán (40rty-Racing MIR-Racing Hungary) Surányi Balázs (Tomracing) és Varga Tibor (40rty-Racing MIR-Racing Hungary) nem csak, hogy helytállt, de kimagasló teljesítménnyel öregbítették hazánk hírnevét, és bizonyították, hogy kell számolni nemzetközi szinten, a fiatal magyar tehetségekkel ebben a sportban.
A vasárnapi versenynap megterhelő volt mindenki számára, hiszen három futamon kellett a srácoknak húzni a gázt a nagy melegben. Az eredmény magáért beszél, mert fiataljaink végig ott harcoltak az élmezőnyben.
Kovács Zoltán (10)
A helyszínt már ismertem, mert a Circuito Fortuna Motorsport aszfaltcsíkján már korábban is teszteltem. A technikás pályán, már csütörtöktől az összes szabadedzést élveztem, mégis hiányzott valami az egyenesekben, ami csak szombat este derült ki a műszaki ellenőrzésen.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Miután fékpadon megmérték a motorom teljesítményét, négy lóerővel volt kevesebb a többiekénél. Vasárnap reggelre csapatom próbálta a problémát megoldani, de sajnos a reggeli időmérőn derült ki, hogy a motorom továbbra is gyenge. Nagyon szomorú voltam, mert emiatt, csak a 7. rajthelyet sikerült megszereznem.
Ezután a csapat gyors döntése által új blokkot kaptam, aminek fél óra állt rendelkezésre a cseréjére. Már az első verseny felvezető körén éreztem, hogy a motor jó és a kitűzött cél a pódium lehet számomra.