EseményekMotorverseny

Ladycross Zalaszentgróton

ladycross zalaszentgrotOktóber 19-én reggel még kicsit hűvös volt a zalaszentgróti pályán, de a kvalifikációra már megjött az igazi motoros idő. A napsütés miatt az első edzésen semit nem láttam, de a második futamra kaptam egy új lencsét a szemüvegembe – amit ezúton is köszönök Kiss Szilárdnak – innen már mindjárt jobb volt a tempóm. A kvalifikációt megnyertem kb. 4,5 másodperccel a kategóriámban, de maga a pálya nem jött be annyira.

A Nyugat-Kupa első futamának rajtjánál elég jól kiugrottam, de még a kanyar előtt sokat estem vissza a vállamra kapott földdarabok miatt. A fémek körül még elég érzékeny a bőröm, és sajnos ez májusig így is marad, mert csak akkor veszik ki őket. Na de a futam többi részében feljöttem Bárdi Timi mögé, sikerült is jókat csatáznunk, egészen a leintésig, ahol már ő volt elől, és 0,371 ezreddel nyerte a futamot. (Még sok ilyet, csajszi!!!)

A második futamban ismét egy rossz rajt után sehogy se tudtam átverekedni magam a seniorokon, folyamatosan kaptam a földet a vállamra is, így inkább a biztonságra törekedtem, és stabil 2. helyen fejeztem be ezt a futamot is.

A sorozat állásán ez a verseny már nem változtatott, a kihagyott ligeti forduló viszont rányomta a bélyegét az egész évre,így csak 3. lettem az év végi összesítettben.

Kicsit csalódott vagyok, hiszen 2011-ben és 2012-ben is meg tudtam nyerni a női versenyt, de talán szükségszerű volt ez a sérülés már. Az biztos, hogy fejben mindent helyrerakott! 2006-ban voltam ezelőtt utoljára sérült, akkor egy kézközépcsont-törés és egy érdekes vállsérülés miatt kellett futamokat kihagynom.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Ez nem azt jelenti, hogy az elmúlt hét évben nem volt más sérülésem, hanem azt, hogy szalagszakadással, könyökrepedéssel, zúzódásokkal és agyrázkódással is ott álltam a rajtnál.

MxMania Női Kupasorozat végeredmény 2013:
1. Daniela Amtmann, 289 pont (Ausztria)
2. Bárdi Tímea, 282 pont
3. Molnár Alexandra, 253 pont (MAMI TEAM FEHÉR)
4. Czigány Andrea, 229 pont
5. Simó Kitti, 91 pont
6. Andrea Amtmann, 79 pont (Ausztria)
7. Stasa Branisej, 47 pont (Szlovénia)
8. Klara Srsen, 44 pont (Szlovénia)
9. Vecskó Vanessza, 32 pont (MAMI TEAM FEHÉR)
Sajnos idén ezt nem tehettem meg, hiszen még a varrataim is frissek voltak. Így is elhagytam a gyógytornát, és saját edzést építettem fel a gyógyulás ideje alatt, ami azt jelentette, hogy a hatodik héten még el se kezdett forrni a csontom, de két és fél hónap után már félig összeforrt kulcscsonttal is sikerült felállni a dobogóra.

Remélem jövőre is lesz alkalmam indulni itthon – talán a fiúk között is, hiszen az lenne az igazán komoly! Ha lehetséges, a világbajnoki futamokat is kipróbálnám újra, ami szerintem most még nagyobb élmény lenne, mert ismét az Mx1/Mx2 sorozattal, vagyis a legjobbakkal fut együtt a Női VB.

Egyenlőre ez csak terv, hiszen még semmi konkrétumot nem tudok a jövő évvel kapcsolatban.

Addig is, míg mindez kiderül, gratulálok a versenytársaimnak, és köszönöm mindenkinek, akik segítették az idei versenyzésemet:

FEHÉR GÉZA
MAMI TEAM FEHÉR
MOTUL
SIC KFT.
KISS SZILÁRD
MX MANIA
METAL MULISHA
PSYCHOSTORE
KOMLÓ VÁROSA
KVG ZRT.
KOMLÓI FŰTŐERŐMŰ
HEGYHÁT MÉDIA
VELENCEI TÓ ÉS VIDÉKE MUNKAERŐ-KÖLCSÖNZŐ KFT.
MÁGOCS MOTOCROSS PÁLYA
CSALÁDOM
BARÁTAIM…

… így a teljesség igénye nélkül szeretném szívből megköszönni mindenkinek, hogy egész évben tartottátok bennem a lelket, főleg az esés után! Köszönöm a rengeteg bíztató üzenetet, az órákon át tartó telefonbeszélgetéseket, a kórházi látogatásokat, a kitartást és a bizalmat!

Remélem a jövő évben is lesz lehetőségem folytatni a munkát, ami igazából most sem áll le, hiszen az új suliban két dolog van – moving & learning!

I hope to see you in 2014!

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük