Harley-Davidson Sportster 883 Iron teszt – A feketebogár
Ez a 2016-os Sportster első ránézésre olyan kis helyesnek tűnt, a nekem szimpi minimalista matt fekete HD stílusban, amin nem a krómozott alibikütyük dominálnak.
Aztán kiderült, hogy a „kis helyest” kitolni egy kapu 3 centis szintkülönbségén szezon elején kb. azt jelenti, hogy vagy szólsz a fiúknak, vagy a tréleresnek, vagy sürgősen felizmosodsz a feladathoz. Szóval kicsike, meg belépő szintre pozicionált, de az anyagot nem sajnálták ki belőle. A lehető legtöbb alkatrésze fém, és ennek megfelelően nehéz is.
Fémből van az indexbúra is, minden jóformán. A lyukacsos kipufogó és a lyukacsos bordás szíj védő szépen harmonizál. Olyan kis mérges feketebogár fazonja van, de a csinosabbik fajtából. A V alakú blokk elég szépen domborodik a hűtőbordákkal a kompozíció közepén, domináns motívumként a látványban.
Az első villán virító macskaszem igen hasznos az alkonyati farkasvakságban szenvedő autósokkal szemben, ezt az egyszerű kütyüt plagizálni fogom: a méterben vásárolható, rendőrautón is használt fényvisszaverő matricát fogom felragasztani hasonló helyre.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Pattanjunk is fel a gurigára!
Az üléspozíció alacsony, az alacsonyabbak és/vagy rövidebb lábúak örülhetnek. A súlypont fenék alatt elöl, kissé robogós életérzést adva. Egészen kényelmes az ülése, hosszabb távon is, a farmerban és bőrben utazva sem csúszkálós borítással.
Még több kép a galériában
Az oldalt kilógó blokk miatt az egyik lábaddal nagyobbat kell rajta terpeszteni, de a motor súlypontjába ez nem szól bele. A motor járása nyugodt, egészen kellemesen döntögethető csopperságához képest. Nyugodt dinamika jellemzi, de én a súlya miatt inkább egy-két évnyi motoros gyakorlattal rendelkezőknek ajánlanám.