Elhiszed, hogy lehet 180 km/órával menni egy ETZ-vel? Papp Sándornak sikerült
Papp Sándor élvonalbeli kajakozó volt, mégis rabul ejtették a motorok a szívét. Jelenleg ő a Retro Drag motorok kategóriájának gyorsulási bajnoka Magyarországon. Arról mesélt, hogy vezetett idáig az útja.
Papp Sándornak hívnak 1988-ban születtem Szolnokon, gyermekkoromat Újszászon töltöttem. Sportos, sportszerető családban nőttem fel, így evidens volt, hogy már gyerekként is a mozgás majd később a rendszerbe foglalt testmozgás, edzés tette ki mindennapjaim jelentős részét.
2 év úszás után kajakozni kezdtem, ami annyira megtetszett, hogy ezután 12 évig maradtam ennél a sportnál. Szép eredményeket tudhatok magaménak, többek között ebből a 12 évből 9 évig, kezdetben korosztályos majd felnőtt válogatott voltam. Sikerült számos nemzetközi versenyen szép eredménnyel zárnom.
Mióta motorozol? Milyen motorral?
7 éves voltam amikor saját motorom lett, egy Simson S51-el kezdtem a motorozást. Előtte is ültem párszor motoron, de erre már nem emlékszem pontosan, hogyan milyen körülmények között.
Persze amikor meglett a saját motorom az élesen az emlékezetemben van. Édesapámmal hoztuk el a motort Szolnokról, 20 ezer forintért vettük és én voltam aznap a legboldogabb gyerek szerintem. El is kezdtük a gyakorlást, rendszeresen jártunk a város szélén található lezárt útszakaszra motorozni.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Majd pár év gyakorlás után már egyedül jártam ki szinte minden hétvégén, persze nem a közúti forgalomba :). Meghatározó élményeket szereztem, leírhatatlan érzések keringtek bennem. Gondold el egy 10-12 éves gyerek egyedül hasítja a saját motorjával az utat…
Szóval ez a Simson volt az első motorom, amit nagy becsben tartottam, minden használat után tisztogattam majd gondosan letakarva került vissza a helyére, hogy aztán legközelebb is felpattanjak rá. Majd jó pár évvel később aktív nézője lettem a kunmadarasi gyorsulási versenyeknek és elkezdett foglalkoztatni a motorszerelés-tuningolás.