Hírek

Duplakuplungos Honda CTX700

CTX700N DCT ABS Black LRA Honda CTX700 is csatlakozik a duplakuplungos váltóval felszerelt motorkerékpárok sorához.

 

 

A Honda különleges, motorkerékpárokra kifejlesztett duplakuplungos váltómű-technológiájának népszerűsége a 2010. májusi bemutatása óta folyamatosan növekszik. Európában mostanáig több mint 12 500 vásárló választott duplakuplungos váltóval felszerelt motort.

2012-ben négy új modellel: az Integra, az NC700X, az NC700S és a Crosstourer gépekkel bővült a duplakuplungos váltóval kapható vasak listája.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A 2012 április és 2013 február közötti időszakban a népszerű NC700X duplakuplungos váltóval felszerelt változatát megvásárlók aránya havi átlagban 10%-ról 44%-ra emelkedett.

A duplakuplungos Crosstourer sporttúra motor havi eladása, 2012 és 2013 februárja között 25%-ről 70%-ra emelkedtek.

2013 őszén a CTX700 és a CTX700N modellek is csatlakoznak a duplakuplungos váltóval felszerelt motorok sorához. Ez a technológia mindkét modellnél az alapfelszereltség része lesz, és több más új darab mellett ezek is szerepelni fognak a novemberi milánói EICMA kiállításon.

A Chicagóban, februárban megrendezett nemzetközi motorkerékpár-kiállításon (International Motorcycle Show) leleplezett, túraidommal ellátott CTX700 és naked CTX700N modelleket a Comfort Touring Experience – CTX (kényelmes túramotorozás) koncepciója jegyében fejlesztették ki.

A gépek 35 kW-os, 670 cm3-es, soros, kéthengeres motorja kiemelkedő nyomatékot és üzemanyag-takarékosságot biztosít az alacsony és közepes fordulatszám-tartományokban. Kompakt mérete és 62 fokban előredöntött elhelyezkedése alacsony súlypontot eredményez, ami a vezető előrenyújtott lábú testhelyzete és a 720 mm-es ülésmagasság mellett a kényelem és a könnyű manőverezhetőség különleges kombinációját nyújtja.

Adjuk még hozzá a különleges, GL1800 Gold Wing dizájnelemeit, és íme a végeredmény: a két megfizethető, A2 jogosítvánnyal vezethető, egyedi megjelenésű motorkerékpár.

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük