Ducati bemutatta az új, 240 lóerős Panigale V4 R-t
Végül, a kalibráció felgyorsítása és egyszerűsítése érdekében a hátsó lengéscsillapító hidraulikus előfeszítés-beállítóval van felszerelve.
A kerékpár karosszériáját is frissítették, és egy 17 literesre növelt kapacitású, szálcsiszolt alumíniumtartályt alkalmaztak, amelynek profilja jobb támaszt nyújt a motoros karjainak és lábainak fékezéskor és kanyarodáskor. A tankon végrehajtott változtatásokat egy laposabb, csökkentett mennyiségű habszivaccsal és más borítással ellátott nyereg egészíti ki, amely egyrészt nagyobb szabadságot biztosít a hosszirányú mozgáshoz, másrészt szükség esetén stabilabbá teszi a versenyzőt.
A Panigale V4 R-en az aerodinamikai csomagot is átdolgozták a nagyobb hatékonyság érdekében: az új, két elemű szárnyak (fő + szárnyszárny) ugyanazt az aerodinamikai terhelést garantálják, de kompaktabbak és vékonyabbak (40%-kal, illetve 50%-kal).
A motor hűtésének javítása érdekében, stabilizálva annak teljesítményét a pályán való extrém használat során, a burkolat az alsó részen lévő elszívók elrendezésében módosult, és megfelel a Superbike Világbajnokság előírásainak. Szintén az alsó részen, a bal oldalon található a Ducati Quick Shift érzékelőjének hűtésére szolgáló légbeömlő.
A pályahasználat hatékonyságának további növelése érdekében a Ducati Performance kiegészítők széles választékát kínálja, amelyekkel kiegészíthető és feldobható a Panigale V4 R. Kezdődik az Akrapovič titánból készült teljes kipufogórendszerrel, dupla ülés alatti hangtompítóval, amely a V4 R amúgy is csökkentett súly/teljesítmény arányát javítja a széria rendszerhez képest 5 kg-os súlymegtakarításnak és a 237 lóerőre történő teljesítménynövekedésnek köszönhetően. A kipufogót dedikált térképezéssel szállítják, amellyel az összes DTC, DWC, DPL és DSC paramétert a motor új teljesítményéhez igazítják.
Lego Ducati működő sebességváltóval? Igen, van ilyen – VIDEÓVAL!
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
További könnyítésre ad lehetőséget a magnézium felnik felszerelése, amelyek 0,7 kg (-10%) megtakarítást garantálnak a már könnyű kovácsolt eredeti felszerelésű felnikhez képest, javítva a dinamika minden aspektusát és mindenekelőtt a fürgeséget a kanyarokba való belépéskor és az irányváltásoknál.
A vezetési pozíció jobb beállítása érdekében állítható alumínium lábtartók állnak rendelkezésre, amelyeket a Ducati Corse a Rizomával együttműködve fejlesztett ki. Ezek csuklós fék- és váltópedálokkal vannak felszerelve, hogy minimálisra csökkentsék a törés kockázatát egy esetleges megcsúszás esetén, és a szabványos DQS-t használják, amely hagyományos váltóként és fordított/versenyzős váltóként is konfigurálható.
A Pit Stop kiegészítő csomag gumimelegítőket és garázsállványokat kínál, hogy a legjobb körülmények között közelíthesse meg a pályabejárásokat. Azok, akik Slick vagy Rain abroncsokat szeretnének használni, választhatják a DTC EVO 3 szoftvert, amely bevezeti az elektronikus vezérlés speciális kalibrációit.
A Panigale V4 R további szépítése érdekében lehetőség van a karosszéria egy vagy több szénszálas alkatrészének átvételére is, a hátsó sárvédőtől kezdve a váz, a lengőkar, a lánckerék és a forgattyúsház védelmén át egészen az olyan részletekig, mint az első fékek hűtésére szolgáló csatornák, amelyek javítják a teljesítményt a pályán, és hatékonyabbá és egyenletesebbé teszik a fékezést.
*** A www.DeepL.com fordítóval fordítva ***