Saját motor teszt: Hogyan lettem márkabuzi – KTM Duke 390
Nagyjából két vagy három éves lehettem, mikor először ültem motoron. Egy kék Simson volt az, bár ezt csak fénykép tanúsítja,
Read MoreNagyjából két vagy három éves lehettem, mikor először ültem motoron. Egy kék Simson volt az, bár ezt csak fénykép tanúsítja,
Read MoreAmikor megláttam a kereskedésben a dobozokkal felszerelve az új Kawasaki Versys-t, majdnem kértem hozzá létrát is. A dobozaiban simán elfért
Read MoreAz Open Road Fest sajtótúráján sikerült néhány órára magamévá tenni a Harely-Davidson csajos vasát, egy fehér 1200-as Iron Sportstert.
Read MoreVajon milyen általában a magyar sofőrök vezetési stílusa? És milyen a tiéd? Ha szeretnéd megtudni, olvass tovább!
Read MoreNéha arról is meg kell győződnünk, hogy hiába van egyre több motoros nő, és hiába terveznek sok könnyű és alacsony
Read MoreA szerkezet külsőre picit csőrike, de inkább hájtek motor fazon. Elegáns, borvörös-ezüst-fekete színkombinációval.
Read MoreÚgy kezdődött az egész, hogy az újságíró kolléga ezzel a vassal tolta oda a Harley fesztre az orcáját, és hát
Read MoreA kezdők álma, és úgy néz ki mint egy motor, méretre és dimenziókra is. Csinos is, és valamennyire halad is.
Read MoreA Honda újabb kategóriát alkotott, az X-ADV-t talán a kalandrobogó kategóriába tolhatjuk bele: amolyan se nem robogó, se nem túra-enduro,
Read MoreAmikor a vezetéstechnikai tréningen a biztonságos motoros felszerelésről volt szó, az oktató elrettentő példaként mutatott rám, hogy én tornacipőben motorozok.
Read More