Camilla Customja
Camilla biztosan szereti az akciót az életében. Már 22 évesen egy hátizsákkal teljesen egyedül bejárta a világot, távoli országokba ment a szülei bánatára.
Kóborló életmódja csúcsának tartja azt a föld körüli utat. A svédországi Uppsalából származó lány majdnem egy teljes évig távol volt. Később vett egy Harley-Davidson Heritage Softail-t, amivel azóta szinte egész Európát beutazta.
A gondolkodásmódját biztosan befolyásolta, hogy gyermekkorában gyakran látta a helyi motorosklubot átdübörögni az úton. A Gjutjärn-t (Öntöttvas) MC vashengeresei lenyűgöző látványt nyújthattak, hiszen pár év múlva már épített motorra vágyott.
Nagyon tetszettek neki az old school gépek – nem a klasszikus „hazai”, a svéd chopper irányába gondolkodott. Camilla eközben szeretett volna többet tudni a műszaki dolgokról is. Úgy döntött, hogy alkatrészeket gyűjt egy második motorhoz, és azt saját maga rakja össze, hogy megtanulja, hogyan kell használni a csavarkulcsot. Eddig a sztori kerek, de a 113 köbhüvelykes stroker megépítésének kalandja egyáltalán nem úgy végződött, mint ahogy eleinte elképzelte.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Műszaki adatok
Tulajdonos: Camilla Åhs, Svédország
Építette: Kent Falkered, Ace Performance, Svédország
Váz: Marlon Larsson, Twin Club MC
Villaszög: 40 fok
Motor: S&S Evo
Űrtartalom: 113 köbincs (1850 cm3)
Porlasztó: Mikuni HSR 45
Légszűrő: Forcewinder
Kompresszió: 10:1
Kipufogó: Jesse James „Hell Bend”
Gyújtás: Crane
Váltó: RevTech, 6 seb.
Primer hajtás: BDL 3 coll, nyitott
Kuplung: BDL
Önindító: CompuFire Generation III
Első kerék: Suzuki
Első fék: Tokico
Első gumi: Michelin Macadam 120/70 x 17
Hátsó kerék: Kawasaki
Hátsó fék: ISR
Hátsó gumi: Michelin Macadam 190/50 x 17
Üzemanyagtartály: Ace Performance
Olajtartály: Ace Performance
Kormány: Drag bar
Markolat: Zodiac Racing
Ülés: Kenta
Pedálok: SJP
Rendszámtábla tartó: rozsdamentes, egyedi
Első lámpa: Invader
Hátsó lámpa: Diamond
Hátsó sárvédő: Ace Performance
Króm: Bålsta Metallsliperi
Festette: Frank Brundin
„Először vettem egy FXR vázat egy havertól és egy 100 köbhüvelykes motort, de végül mégis folyamatosan a saját Heritage-emnél maradtam. Két évig őriztem ezeket az FXR alkatrészeket, de valahogy sosem tűnt jó ötletnek belevágni az építésbe.”
Camilla fontolóra vette, hogy lecseréli az új Harley-modell alkatrészeit egy merev vázra, egy rugós villára és egyéb antik cuccokra, amik egy klasszikus bobber összeállításához szükségesek. De akkor egy váratlan pillanatban egy haver megnősült és a felesége egyszerűen hallani sem akart arról, hogy rátegye a hátsóját egy merev vázas motorra. Így Camilla FXR vázát elcserélte az övére – így közvetve boldoggá tette az asszonyt. Ennyit a klasszikus bobberről…