fbpx

Beköszöntött a túramotorozás új korszaka: Honda NT1100

Honda NT1100 2022
2022 HONDA NT1100

Ami a fékrendszert illeti, 310 mm-es tárcsákat találunk az első keréken, ezeket négydugattyús, radiálisan rögzített féknyergek fogják közre, míg az abroncsok mérete 120/70 R17 és 180/55 R17.

Az újdonság kéthengeres erőforrása az Africa Twinből érkezett, csúcsteljesítménye azonos és legnagyobb forgatónyomatéka csupán 1 Nm-rel kevesebb: 102 LE és 104 Nm. A fejlesztés során átdolgozták a nyolcszelepes hajtómű légbeömlőjét és kipufogórendszerét, ezáltal még egyenletesebbé vált a gyorsítás és alacsony fordulatszámon is lenyűgöző bariton árad a dobból.

Kiemelkedő teljesítménye és dinamizmusa nem megy a fogyasztás rovására. Legalább is erről árulkodik, hogy a 20 literes üzemanyagtartályt teljesen föltöltve 400 km-t tehetünk meg egyhuzamban.

2009-ben jelent meg a dupla kuplungos erőátvitel a Honda VFR1200F-en, s azóta több mint 200 ezer DCT-vel felszerelt Honda motorkerékpár rója Európa útjait. A vadonatúj NT1100 modell természetesen elérhető mind manuális, mind pedig DCT váltóval azok számára, akik igazán kedvelik a hatékony és kifinomult váltásokat.

Az NT1100 elektronikai csomagja igencsak gazdag, hiszen tartalmazza – a kipörgésgátló esetében – 3 előre beállított (Városi, Eső, Túra), valamint 2 személyre szabható Felhasználó üzemmódot, a 3 fokozatú Honda Állítható Nyomatékszabályozót (HSTC) valamint a szintén 3 fokozatú egykerekezés-gátlót (Wheelie Control).

A 6,5”-os, nagy fényerejű, színes, érintőképernyős TFT-műszeregység testre szabható kijelzővel kápráztatja el a tulajdonosát. Apple CarPlay®- és Android Auto®-funkciójának, továbbá Bluetooth-kapcsolatának köszönhetően az okostelefon szolgáltatásai a TFT-kijelzőn keresztül is elérhetőek.

Az NT1100 gazdag műszaki tartalmával, sokoldalúságával, praktikusságával és kényelmével járul hozzá a Honda egyedülálló, széles és változatos motorkerékpár-kínálatához.

Ajánlom másoknak is

Lepd meg a szerelmed egy páros motoros karkötővel Valentin napra!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x