Beköszöntött a túramotorozás új korszaka: Honda NT1100
Manapság sok motoros olyan motorra vágyik, ami kimagasló teljesítményű, könnyedén kezelhető, hosszú utakon is nagyon kényelmes és a mai kor technikájának megfelel, de nem feltétlenül azonosítható „a kaland” motorral csak stílusában hasonló.
Egy egyszerű túramotort szeretnének, de gazdag felszereltségi listával és a sportosság minden előnyével, olyat, amivel a tulajdonosa hatékonyan megoldhatja a hétköznapi ingázást, ugyanakkor bármikor elmehet vele egy hosszabb útra, akár egyedül, akár kettesben.
Az új NT1100 pontosan ez az a motor.
Kényelmes – az ülésmagasság 820 mm – mozgékony, élvezetes, ez az ÚJ TÚRAMOTOR, melynek célja, hogy örömmel töltse el egyrészt az idősebb generációhoz tartozó vérbeli túramotorosokat, másrészt a fiatalabb nemzedéket, akik kategóriát szeretnének váltani. Az új modell a nagysikerű CRF1100L Africa Twin vázára, illetve erőforrására épül, és csupa olyan tulajdonsággal ruházták fel, ami elengedhetetlen a változatos szerepkör betöltéséhez.
Az aerodinamikailag kiváló teljesítményt nyújtó, a hosszú, kényelmes túrákra tervezett, vadonatúj, karcsú, elegáns és praktikus NT1100 3 színben érhető el – Matt Carbonium Grey Metallic, Pearl Glare White, Graphite Black. Az 5 lépésben állítható – alsó és felső légterelővel ellátott – plexi hatékonyan védi a motorost rövidebb és hosszabb utakon egyaránt.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Miért praktikus?
Alapfelszereltség a két nagyméretű oldaldoboz, amibe sok minden elfér, valamint a sebességrögzítő automatika (tempomat), a fűthető markolat, az USB- és szivargyújtóaljzat, valamint a középállvány. A világításról LED-egységek gondoskodnak, a jobb láthatóság érdekében nappali menetfény, valamint önállóan kikapcsolódó irányjelző és Automatikus Vészvillogó is helyet kapott a motoron.
Bátran kijelenthetjük, hogy az NT1100 megbízható, strapabíró alapokra épül, hiszen a CRF1100L Africa Twin vázát és csavarkötéssel rögzített segédvázát kapta meg. Showa első villáját 43 mm-es csúszószár-átmérőjű, patronos, fordított teleszkópokból állították össze, rugóútja 150 mm és állítható a rugó-előfeszítés; a hátsó hidraulikusan állítható.