EseményekMotorkiállítás

Az új CB1000R és az Africa Twin Adventure Sports is bemutatkozott a milánói motorkiállításon

Még otthonosabban mozog terepen az X-ADV

20171106 2018 X ADVA tavaly bemutatott X-ADV szabályosan letarolta a piacot – az értékesítés első nyolc hónapjában kereken 10 ezer példány kelt el belőle. A Honda szabadidő-motorja a robogók kimagasló használati értékét és a nagymotorok teljesítményét tudhatja magáénak, ehhez társul a lenyűgöző terepképesség, amit 2018-ra továbbfokoztak a mérnökök. Hogy a túrák mindig élvezetesek és biztonságosak legyenek, ezentúl alapfelszereltség a kipörgésgátló (HSTC) és a közvetlenebb váltásokat garantáló G-kapcsoló, és ezentúl 35 kW-os, A2-es jogosítvánnyal vezethető változatban is elérhető lesz a modell.

Megérkezett Európába az új GL1800 Gold Wing

honda gl 1800 gold wing 2018 3A Milánói Motorkiállítás adott otthont a GL1800 Gold Wing európai premierjének is. A hosszú távú túrázás, a luxusszintű felszereltség és a páratlan minőség szimbóluma immáron negyven éve van jelen a piacon, s hogy továbbra is a mezőny legjobbja lehessen, utolsó porcikájáig áttervezték a Honda szakemberei. Az új generáció kisebb, könnyebb és agilisebb lett elődjénél, hathengeres boxermotorját pedig hengerenként négyszelepes, Unicam rendszerű hengerfejekkel, elektronikus gázmarkolattal és négyállású üzemmódkapcsolóval szerelték fel. Újdonság továbbá a kipörgésgátló, a hegymeneti asszisztens, a dupla lengőkaros első futómű és Pro-Arm lengőkarral társított, áttervezett alumíniumváz.

A Gold Wing az egyetlen sorozatgyártású motorkerékpár, amelyhez légzsákot kérhetnek a vásárlók, ahogy az alapfelszereltség részeként kínált Apple CarPlay is újdonság a motorok világában. A vadonatúj, harmadik generációs, extraként rendelhető DCT váltó – ötfokozatú elődjével szemben – hét fokozatot tartogat a pilótának, még inkább passzol tehát a Gold Wing világjáró személyiségéhez.

Továbbfejlődtek az NC család tagjai

20171106 2018 NC750XA 2018-as modellévben már 35 kW-os, A2-es jogosítvánnyal vezethető változatban is elérhető lesz az NC750X, az NC750S és az Integra alkotta triumvirátus. További változás, hogy az NC750X-et és az Integrát 2018-tól alapáras kipörgésgátlóval (HSTC) szerelik fel, a motorelektronika pedig 900-zal magasabb fordulatszámon, 7500 f./percnél szabályoz le, így még nagyobb tartományban használható ki a teljesítmény.

Kis motorok nagy történettel – két koncepciót is hozott Milánóba a Honda

Honda CB4 Interceptor ConceptAz új szériamotorok mellett két koncepciómodellt is hozott Milánóba a Honda, s bizony mindkettőn a régi, ikonikus logó díszeleg. Egyikük a nagysikerű Monkey modern átirata, melyet a 125 cm3-es, vízszintesen beépített motor mellett LED-es világítás, Smart Key, fordított teleszkópvilla és a folyadékkristályos műszeregység tesz vonzóvá. A másik a klasszikus megjelenésű Super Cub 125C, amit nem más okkal hívott életre a gyártó, minthogy legördült a futószalagról az immáron 59 éves Super Cub modellcsalád 100 milliomodik (!) példánya.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

 

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük