HírekEseményekMotorverseny

Az S&S Indian Challenger nyerte meg a King of The Baggers versenyt

King of the Baggers Laguna SecaA COVID-19 miatti halasztás után október 24-én lezajlott a King of the Baggers verseny a világ egyik legpatinásabb versenypályáján, Laguna Secában.

A MotoAmerica GEICO Superbike Speedfest betétfutama volt az a verseny, ahol 14 meghívott csapat egyedi építésű dobozos motorja (ti. bagger) mérte össze képességeit Monterey-ben. Az ötletet az adta, hogy legyen egy nyilvános, szórakoztató bemutatója a prémium teljesítményű „Bagger”/HD Touring modellpiac számára is.

Az ötletet végül siker koronázta. Végül összesen 9 csapat futott be a célba, köztük hét Harley-Davidson és két Indian modell volt csak. Ilyen mezőnyben pedig igazán nagy szó, hogy végül az S&S Cycle által felkészített Indian Challenger lett a győztes.

A motort a korábbi MotoAmerica versenyző Tyler O’Hara vezette és domináns győzelmet aratott köszönhetően a 600 lb (lehet, hogy félreértettem valamit, de az átváltó szerint az kb. 272 kg) súlycsökkenésnek, és a motor teljesítményének 122 lóerőről 150 lóerőre növelésének, valamint a versenyre hangolt S&S kipufogónak a többi apróság mellett. King of the Baggers verseny végeredmény

A második helyet a Vance & Hines/Harley-Davidson Electra Glide Standard szerezte meg Hayden Gillim irányításával (aki 2019-ben nagyon közel járt a MotoAmerica Supersport bajnokság megszerzéséhez), harmadikként pedig a Roland Sands által átalakított Indian Challenger futott be Frankie Garciával a nyergében.

 

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Kép:  Brian J. Nelson, Forrás: Amd

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük