Az EICMA a saját közönségével reklámozza a 80. kiadását
Az EICMA, a kétkerekűek nemzetközi kiállítása úgy indítja nemzetközi kampányát, hogy saját közönségét állítja a középpontba. Valójában a látogatók arcai és arckifejezései szerepelnek a képeken, amelyeket a legutóbbi kiadás során kaptak el.
Az „EICMA EFFECT, Real People Real Emotion” szlogennel a kétkerekűek nemzetközi kiállításának látogatói a 80. kiadás arcává válnak. A kiállítás idén november 7-12. között visszatér a Fiera Milano Rho-ra.
A Lorenzo Marini művész, publicista, a milánói székhelyű Yes Marini ügynökség társalapítója és kreatív igazgatója által jegyzett, „EICMA EFFECT, Real People Real Emotion” szlogennel ellátott EICMA 2023 ADV egy hat felvételből álló, több témát felölelő kampány, amely a milánói vásárváros több mint 100 éves történetében először mutatja be a valódi közönséget.
„Ma a 2022-es kampány természetes fejlődését mutatjuk be. Az EICMA EFFECT állítással” – mondta Pietro Meda, az EICMA elnöke – „valójában a közönségünknek ígértünk egy méltó tisztelgést az érzelmeik előtt, annak, amit mindenki érez, amikor ellátogat a rendezvényünkre. Az eredmény valódi felvételek, hétköznapi emberekről, akiket a legutóbbi kiadás során felállított fotósorozatban ábrázoltunk, és a Real People Real Emotion ma már egyfajta cégnévvé válik számunkra, a lehető leghűségesebb kifejezése annak a mély kötődésnek, annak a szenvedélynek, amely az EICMA-n zajlik, amelyet lélegezünk és megosztunk.”.
Maga Lorenzo Marini az, aki a 2023-as kampány kreatív fejlődését magyarázza, rámutatva, hogy „a ‘Fake’ körüli vita közepette jön a vágy, hogy egy ‘Real’ kampányt csináljunk. Az a vágy, hogy valódi embereket használjunk, hogy valódi érzelmeket mondjunk el, hogy a kommunikációs teret tükörként használjuk, hogy gazdagítsuk az EICMA értékét, mint a kollektív élmény helyét”.
A bemutatóval tehát az EICMA számára megkezdődik a hivatalos út a 80. kiadás felé, amely november 7. és 12. között tér vissza a Fiera Milano Rho területére. Real People Real Emotion, de új tartalmakkal és mindenekelőtt szilárd kiállítói jelenléttel is. Paolo Magri, az EICMA vezérigazgatója és a Confindustria ANCMA (Kerékpár-, Motorkerékpár- és Kiegészítőgyártók Országos Szövetsége) elnöke valójában „az EICMA nemzetközi vonzerejét és a kiállítási modell relevanciáját” emelte ki.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
„A mai napig” – vetítette előre Magri a kampány bemutató rendezvényén – „máris két extra pavilonnal számolhatunk a tavalyi évhez képest, jelentős visszatérésekkel és a gyártók és a kétkerekűekhez kapcsolódó beszállítói lánc részvételével, ami tekintélyesen visszavezet minket a covid előtti szezonba”.
A kihagyhatatlan eseményre november 7-12. között kerül sor. A november 7-i napot kizárólag a sajtónak, míg a 8-i napot az üzemeltetőknek és a sajtónak szenteljük. November 9-12. között az EICMA a nagyközönséget is várja.
Már kaphatók a jegyek a rendezvény megújult weboldalán, az egyetlen értékesítési csatornán, 14 eurós bevezető áron (+ 1,50 euró fix díj) július 17-én, hétfőn 12 óráig. „Nagyon kedvező ár, amely – hangsúlyozta Magri, az EICMA vezérigazgatója – az inflációs hullámzás, a kínált látogatási élmény kaliberének és a szervezés során felmerülő számos költség növekedése ellenére ismét változatlan marad”.