Alacsony fogyasztású Honda túraenduro: NC700X
Már kapható a Honda vadonatúj túraendurója a magyarországi márkakereskedésekben!
A Honda január közepén mutatta be a nagyközönségnek vadonatúj túraenduróját, amely nagy érdeklődésre tarthat számot a vásárlók körében.
Az NC700X a terepmotorok hosszú rugóútját, mozgékonyságát és kényelmes üléspozícióját kínálja kiemelkedő stabilitás, valamint meggyőző fék- és motorteljesítmény mellett. Élménnyé teszi az utazást, ugyanakkor praktikus és könnyen kezelhető jármű, amely kiválóan alkalmas mindennapi használatra is.
Az NC700X lelkét a célirányosan fejlesztett motorblokk és erőátviteli rendszer jelenti. A vízhűtéses, soros, kéthengeres blokk hengerűrtartalma 670 cm3, mérete és súlya visszafogott, súlypontja pedig alacsony. Különlegesen jól használható teljesítmény karakterisztikája már az alacsony és közepes fordulatszám-tartományokban is jelentős forgatónyomatékot kínál.
Ugyanakkor kipufogógáz-kibocsátása csekélynek mondható, üzemanyag-fogyasztása pedig kiugróan kedvező (27,9 km/l (3,6 l/100 km) WMTC tesztciklusban, D üzemmódban tesztelve). Az NC700X modellben az új motorblokk a Honda saját fejlesztésű, duplakuplungos (DCT) váltójával dolgozik együtt, lehetővé téve a kézi, illetve a teljesen automatikus sebességváltást – így ez a kettős fejlett és sokoldalúan használható alapot biztosít az új motorkerékpárhoz.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Az NC700X kialakításának része egy biztonságos, akár zárt bukósisakot is befogadni képes tárolórekesz, amely az üzemanyagtartály más motorokon megszokott helyén található. A modell megrendelhető a Honda C-ABS blokkolásgátló rendszerével szerelve is.
Ez a jármű egyszerre kínálja a városi motorkerékpár praktikumát, a könnyű kezelhetőséget és a túraendurós megjelenést.