Alacsony fogyasztású Honda túraenduro: NC700X
Már kapható a Honda vadonatúj túraendurója a magyarországi márkakereskedésekben!
A Honda január közepén mutatta be a nagyközönségnek vadonatúj túraenduróját, amely nagy érdeklődésre tarthat számot a vásárlók körében.
Az NC700X a terepmotorok hosszú rugóútját, mozgékonyságát és kényelmes üléspozícióját kínálja kiemelkedő stabilitás, valamint meggyőző fék- és motorteljesítmény mellett. Élménnyé teszi az utazást, ugyanakkor praktikus és könnyen kezelhető jármű, amely kiválóan alkalmas mindennapi használatra is.
Az NC700X lelkét a célirányosan fejlesztett motorblokk és erőátviteli rendszer jelenti. A vízhűtéses, soros, kéthengeres blokk hengerűrtartalma 670 cm3, mérete és súlya visszafogott, súlypontja pedig alacsony. Különlegesen jól használható teljesítmény karakterisztikája már az alacsony és közepes fordulatszám-tartományokban is jelentős forgatónyomatékot kínál.
Ugyanakkor kipufogógáz-kibocsátása csekélynek mondható, üzemanyag-fogyasztása pedig kiugróan kedvező (27,9 km/l (3,6 l/100 km) WMTC tesztciklusban, D üzemmódban tesztelve). Az NC700X modellben az új motorblokk a Honda saját fejlesztésű, duplakuplungos (DCT) váltójával dolgozik együtt, lehetővé téve a kézi, illetve a teljesen automatikus sebességváltást – így ez a kettős fejlett és sokoldalúan használható alapot biztosít az új motorkerékpárhoz.
Az NC700X kialakításának része egy biztonságos, akár zárt bukósisakot is befogadni képes tárolórekesz, amely az üzemanyagtartály más motorokon megszokott helyén található. A modell megrendelhető a Honda C-ABS blokkolásgátló rendszerével szerelve is.
Ez a jármű egyszerre kínálja a városi motorkerékpár praktikumát, a könnyű kezelhetőséget és a túraendurós megjelenést.