A zöld színű cukorsárkány – Kawasaki ZZR 1400 2012 Teszt
Az eleje istenirály és nem hajlamos csapkodásra, nagyobb sebességnél a vázról nem jönnek finomgyanús rezgések, sehol egy nyúlós érzet, stabilnak és kormányozhatónak érzed a vasat még 200 körül is, nem beszélve arról, hogy akkor a fordulatszámmérő még csak a felénél mutatja a lelkesedést… Szóval olyan, mint a távol-keleti sárkányok: jóságos és hatalmas, erős és tekintélyes, jóindulatú, de nagyon tud büntetni ha valamit elszúrsz annál a sebességnél, amire képes… Itthon maximum reptéren tudom elképzelni a végsebességtesztjét… Ó de fincsi is lenne!
A fék a teljesítményhez hangolt elöl, igazán határozott és jó. A hátsó féket szoknom kellett, mert inkább a végén harap be jobban.
Összességében egy igen nagy teljesítményű, jóindulatú nagy sárkány ő, szikrányi viháncolási hajlam nélkül, a megbízhatóság jegyében.
Kinek ajánlom: Európa körútra szívesen elvinném, hosszú túrákra azoknak, akik eljutnak a korlátlan német autópályákra, akik pályáznak, vagy akik tudnak reptéren gyorsulást mérni. Azoknak, akik sokat, hosszan és leginkább megbízhatóan gyorsan akarnak menni. A világ összes autópályájának felavatásához.
Legyen itt egy kis csemege azok számára is, akik műszakilag jobban értelmezik a témát, és vágják a grafikonokat is. A kawások, ahogy elolvasták a cikket, némi felhördüléssel olvastak a cikkben a busáról, miszerint „azért azt is megverjük végsebességben!”. Ám legyen, mondtam, adjatok valami alátámasztását a dolognak, mert beszéltetek valami olyan mérésről, hogy a gyári bevallott érték felett mértetek plusz kb. 5 lóerőt, majd kétszáztizenötöt (!). Becsülettel meg is küldték a fotókat még aznap, úgyhogy tessék csemegézni a teljesítményből!
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
„Szia Kedves Mina!
Mellékelve a fékpadi mérés dokumentációja.
A csatolt pdf a F és L módban hátsókeréken mért teljesítményt és nyomatékot mutatja.
A SAE (Society of Automotive Engineers) rendszer alapján ezen értéket 15%-kal növelve kapjuk meg a főtengelyre vetített adatokat.
Ennek értelmében:
F mode: 214.6 LE / 171.0 Nm
L mode: 176.6 LE / 144.4 Nm
Van még több kép is és egy-két AVI is a mérésről, érdeklődés esetén.”