CsajokMotoros divat

A női testre öntve: IXS Chantal dzseki

ixs chantal 10A női test formáit szerintem nagyon szépen kihozza, amikor a szabásvonalakat egy színes betéttel hangsúlyozzák. Na persze ilyenből is van többféle az IXS palettáján. Végül a pirosról lebeszéltem magam, mert nem megy a rózsaszín kendőmhöz és a szemüvegemhez, a kékhez szintén választanom kellene új kiegészítőket, a fehér nem nekem való, hamar koszolódik, a fekete meg uncsi, olyanom van most is.

Így esett tehát a választásom egy fekete kabátra, az IXS Chantal modellre, szürke és fehér betétekkel.

Habár egy nő valószínűleg a külsőségek alapján választ magának motoros kabátot (is), azért motoros öltözék vásárlásánál fontos szempont, a termék minősége és szolgáltatásai – hogy ezzel a nem teljesen ide illő szóval éljek. A Chantal szinte mindent tud, ami manapság elvárható: víz- és szélálló, CE könyök-, váll- és hátprotektorok vannak benne, kivehető a bélése, és a nyári melegben még a mellkason lévő kinyitható szellőzők is segítenek elviselni a hőmérsékletet.

A kabát elején dupla cipzár, és egy visszahajtott alátét is véd attól, hogy az eső bejuthasson. Ez kicsit körülményesebbé teszi az öltözést, mintha például a külső csak tépőzár lenne. Ráadásul megszoktam, hogy a tépőzár alatt a belső cipzárt lehúzom, ha túl nagy a meleg, de ennél a modellnél ezzel a trükkel nem megyek semmire. Amikor pedig esett, automatikusan esőruhát húztam, úgyhogy a vízhatlanságot nem sikerült letesztelnem.

A két külső és a három belső zseb jó sok pakolási lehetőséget biztosít. A szűkített fazon miatt azonban a pénztárcám – amiben az összes iratom és kártyám is tárolom, ezért nem mondható kicsinek – nem volt túl kényelmes. Ha a belső zsebbe tettem, a mellem alatt nyomott, ha a külső zsebbe, akkor meg a cipzár nem ért össze rendesen. Végül a nyeregtáskában helyeztem el. A kabát derékbősége a derekán lévő övvel a megfelelő méretre állítható.

ixs chantal 13

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Az kifejezetten tetszik, hogy a bélésnek nincs külön zsebe, hanem egy trükkös kis patentnek köszönhetően a bélésen keresztül bele tudok nyúlni ugyanabba a zsebbe. A régi kabátomon, ha túra közben hirtelen öltözni kellett és belekerült a kabátba a bélése, mindig a bélés alatti zsebben maradtak az iratok, a szőlőzsír a zsebkendők és egyebek. Így ha hirtelen valami kellett, vetkőzhettem le.

A Chantal – ahogy szerintem az összes többi IXS modell – összecipzározható a nadrággal. Viszont csak a cipzár egyik fele van a kabáton, ezért csak IXS nadrághoz használható. Ami persze logikusnak tűnik, de én láttam már olyat más modell esetében, hogy valaki a kabáton lévő cipzár másik felét egy farmerre varrta fel.

Első próbálkozásra a női L-es méret (DL) tökéletesnek tűnt. Úgy éreztem magam benne, mintha rám öntötték volna ezt a modellt. Tényleg tökéletesen követi a női alakot, és a kabát ujját sem találtam rövidnek. Ami miatt általában XL-est veszek minden kabátból az, hogy a derekam hosszabb az átlagnál – kezdem azt gondolni, hogy a combom helyett itt rejtették el azt a plusz tíz centimétert, amennyivel magasabb vagyok mint a többiek.

ixs chantal 8

Azon, hogy talán ebből is XL-est kellett volna vennem, csak akkor gondolkodtam el, amikor ráadtam a kabátot Ildóra, akin még tökéletesebben állt a Chantal mint rajtam. Rajta a kabát dereka pont oda esik, ahova kell, és a kabát még a csípőjét is eltakarja. Nem is csoda, hogy egyből szerelmes lett belé és meg akarta venni tőlem.

Mivel az IXS honlapján nincsenek árak, elkezdtem utánanézni a neten, hogy hol mennyibe kerül ez a modell. A szórás elég nagy: 154 és 200 euró között a legváltozatosabb összegeket találtam az európai honlapokon. Ha azt vesszük, hogy most nem áll túl fényesen az árfolyam (280 Ft körül mozog), és ha külföldi webáruházból rendeljük meg még számolhatunk a plusz postaköltséggel és a 25 000 Ft-os értékhatár fölötti VÁM és ÁFA összegével, lehet hogy jobban járunk, ha itthon megyünk el valamelyik kereskedésbe, és ott vesszük meg 51490 Ft + ÁFA áron.

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük