fbpx

Timi benzintyúk felszerelése

lavmasin 2A motorozáshoz elengedhetetlen kellékek azok, amik magát a motorost védik, úgy mint a sisak, dzseki, nadrág, kesztyű és csizma. Rengeteg termék közül választhatunk, én megmaradtam a textil anyagú termékek mellett!

Timi vagyok, csak így egyszerűen. Megtalálhattok a CsamClubon is Timybaby néven. Jelenleg rendelkezem egy Simsonnal, mely szerelés alatt áll, így nem tudom még hajtani. De ne szaladjunk ennyire az elejére…

Hogyan is jutottam el idáig, ahol most tartok? Hát elmesélem nektek!

Réges rég, amikor még kb. 17 éves lehettem, lett a bátyámnak egy Yamaha RD 250-es motorja, amivel már akkor járta a motoros találkozókat, melyek által rengeteg motoros haverja, cimborája lett.

Egyszer pont a szomszédos településről való motorosokkal cimborált össze és átjárogatott hozzájuk. Kiderült, hogy van egy hugica (azaz én), menjek már át én is! Ekkor volt az első benzintyúk élményem.

Nem is tudom, ki volt az izgatottabb: én vagy a bátyám. Sikeresen túl éltük az oda és a vissza utat is, és elmondható, hogy így csöppentem bele egy motoros társaságba, melyből kikerült az a srác is, akivel elkezdtem motorozni, és motoros találkozókra járni.

Neki egy MZ TS 125-öse volt, még télen is azzal járt hozzám. Majd egy szép öreg masinára, egy Suzuki GS 750-esre sikerült lecserélnie, amivel elég sokszor motoroztunk találkozókra, és a Balatonhoz is.

Hét év után elváltak útjaink, és én a motororozástól is távol kerültem, egész pontosan kb. 2 év maradt ki. Külföldön (Skócia) tartózkodtam, de azért ott is részese lehettem, és megtapasztalhattam egy ottani motoros találkozó élményét, mely igen érdekes volt.

Még külhonban voltam, amikor megismertem jelenlegi páromat, aki szintén motoros, így visszatértem a helyes útra. Neki egy Kawasaki ZX9R típusú vasa van, a kis kékséges „9-es”. Édesapjának egy Yamaha Drag Star 1100-ese van. Volt szerencsém utasként kipróbálni, hát igen… kényelmesebb, mint a 9-es, de a kis kékség gyorsaságban természetesen jobb.

Még tavaly nyáron megvettük első paripámat, egy Simsont. Vele már megízlelhettem, milyen kezelni egy ilyen masinát, illetve átérezni ezt az érzést… egészen addig, amíg félre nem léptem: a jobb bokám kibicsaklott.

Idén májusban elvittük szerelőhöz is, hogy kicsit felújítsa és legyen rajta index, de sajnos még mindig nincs kész. Valahogy ezzel nincs szerencsém.
Na de majd a 2017-es lesz az én évem!!! Elkezdtem már tanulgatni a KRESZ-t egy online tanfolyam segítségével, és szeretném letenni az „A” jogosítványt. Tavasszal mindenki rettegjen!!

Magamról még ejtenék pár szót. Meg lehet engem ismerni a hosszú hajamról, meg a két tetoválásomról: egyik a bal lábamon van, egy Főnix, illetve a bal lapockámon egy kaput őrző kaszással. Tehát ez vagyok én!

 

Ajánlom másoknak is

Irj cikket a Csajok a motoron oldalra!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x