fbpx

Támogasd a Csajok a motoron oldalt!

csam tamogatasIlyen még nem volt. Ezúttal olvasóink segítségét kérjük. 

Ahogy a világ nagy hírportáljait, úgy a Csajokamotoron.hu oldalt is elérte a hirdetési piac átalakulásából származó pénzhiány és így az oldalunk fennmaradása is veszélyben forog. Márpedig mi szeretjük ezt az oldalt, szeretjük az olvasóinkat, és fontosnak tartjuk ezt a közösséget, a tájékoztatásotokat a motoros világ híreiről. Úgy gondoljuk, hogy szükége van a magyar motoros életnek egy olyan fórumra, ahol a motorozó nők vannak a középpontban. 

Annak idején, 2006-ban jó ötletnek tűnt, hogy az offline újság helyett egy online portált hozzak létre, ahol a nyomdai költségek és a terjesztési díjak nélkül viszonylag olcsón lehet újságot írni. Igaz, hogy a hirdetési bevételek – amelyekből fenntartottuk az oldalt és magunkat – is szerényebbek voltak, de azért ez az összeg még elegendő volt arra, hogy fedezze az oldal fenntartási költségeit.

2008-ban jött a válság, és a papír alapú újságok, magazinok közül nagyon sok csődbe ment. Többek között azért is, mert a hirdetők az olcsóbb, online hirdetésket választották. Akkor már látszott, hogy a mi piacunkon is szűkül a hirdetők köre, hiszen az addig jól működő motoros boltok közül is sokan bezárták a kapuikat, és a motorimportőrök is egyre szűkebbre húzták a nadrágszíjat.

Ahogy a közösségi oldalak hirtelen népszerűek lettek, az online hirdetési piac is átalakult. Manapság bármelyik vállalkozás kedvező áron hirdethet ezeken a felületeken a sok lúd disznót győz elvén, így anyagilag kevésbé éri meg nekik, hogy direkt bannerhirdetéseket jelentessenek meg a hírportálokon. (Persze SEO – keresőoptimalizálás – szempontból nagyon is megérné egy régi, bejáratot, nagy forgalmú oldalakon megjelenni, de ezt meg még sokan nem értik.)

Gondolom észrevetted, hogy az elmúlt években egyre szaporodnak a hirdetési helyek is a Csajokamotoron.hu oldalain, de ezek a bannerek is csak a korábbi bevételek töredékét jelentik (hiszen egyre többen használják a hirdetésblokkoló programokat). És van az a szint, amikor a hirdetések mennyisége az olvasói élmény rovására megy. Viszont a tartalomgyártás pénzbe kerül – mondta nemrég egy kollégám nagyon bölcsen.

A hiányzó hirdetési bevételeket próbáljuk a webáruház eladásaiból fedezni, és lenne még az a lehetőség, hogy előfizetéses felületen tesszük elérhetővé az oldalt, de mivel nem vagyunk egy New York Times, valószínűleg ez a megoldás sem vinne előre.

Ha szereted a Csajok a motoron oldalt, Valentin napra most azt kérjük tőled, hogy amennyiben lehetőséged van rá, támogasd a munkánkat, az oldalunk fenntartását néhány liter benzin árával. Cserébe mi mindent elkövetünk, hogy még jobb és hasznosabb tartalmakkal lássunk el. 

Támogatásodat az alábbi gombra kattintva tudod elküldeni banki átutalással vagy PayPallal. 

{module Támogasd a Csajokamotoron.hu-t gomb}

Ha szeretnéd, hogy a nevedet megjelentessük a támogatóink listájában az oldalon, kérlek írd be a neved az utalás megjegyzés mezőjébe!

Köszönjük a segítségedet! 

Ajánlom másoknak is
NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x