CsajokMotoros divat

A tökéletes tökfödő

atokeletestokfodo2A bukósisak kétség kívül a motoros felszerelés legfontosabb része. A mondás úgy tartja, annyit költsd bukóra, amennyit a fejed ér. Azonban sokan nem engedhetik meg maguknak, hogy a legtutibb, high-tech sisakba fektessék be a pénzüket.

Ezen kívül, mivel mindenkit eltérő fejformával áldott meg a sors, közel sem biztos, hogy ami a havernak kényelmes, az nekünk is az lesz. Fontos tehát, hogy fejformánknak, fejméretünknek, és ízlésünknek is megfeleljen a kiszemelt sisak.

A boltok végigjárása előtt érdemes eldönteni, hogy mennyit tudunk rászánni a bukóra, és, hogy milyen kialakítású sisakot keresünk. A legelterjedtebb a zárt sisak, amely védi állunkat is. Ennek egy változata a felnyitható sisak, melynek állrészét és plexijét a sisak elején található egy vagy két pöcök segítségével gyorsan felhajthatjuk.

Allergiásoknak és szemüvegeseknek kifejezetten előnyös, de a piros lámpánál állva is kellemes másodperceket szerezhetünk vele magunknak.Fontos azonban megemlíteni, hogy ezeket a sisakokat menet közben zárva kell tartani, valamint, hogy egy esetleges bukás esetén az olcsóbb sisakok állrésze könnyen felnyílhat.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Bukósisakok a CsaM webshopjában

A terep- és cross motorozás szerelmesei előszeretettel választanak sildes sisakot, amelyekben nem minden esetben van plexi. Már léteznek a piacon olyan sisakok, melyekről a sild levehető.

Ezekben a sisakokban azonban a száguldásnak hamar határt szab a sildbe belekapó menetszél. Sokan választják a nyitott, másnéven jet sisakokat. Ezeken a nincs állrész, szabadabban áramlik a levegő, ezáltal élvezetesebb a motorozás.

Itt azonban meg kell említenem, hogy ez a típus főleg az alacsony súlyponttal és a elnyújtott elsővillával rendelkező cruiserek és chopperek vezetőinek alkalmas, itt ugyanis sokkal kisebb a „pofáraesés” esélye.

Azok számára, akik túramotoron is vágynak erre a szabadságra, egyre több gyártó kínál megoldást. Léteznek ugyanis olyan sisakok, melyek állrésze egy hajlított fémcső, ami a szabadság érzéséből nem sokat von le.

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük