Hírek

A nagyi motoros boltja

 „A motorokat színek és szimmetria szerint állítottam ki, mivel a női szemek észreveszik, ha a színek harmonizálnak, egyeznek.” mesélte Tolleson. A színek és formák vonzereje megtette hatását, így hamar érzékelhető volt a vásárlók számának növekedése. A 63 éves, ormondi Maria Avallone is csakhamar ügyfelük lett, és 2009-ben megvásárolta tőlük a Wilde Rose névre hallgató, festett rózsákkal díszített Yamaha V-Star-t. „Imádom! Egyszerűen csodaszép!” mondta Avallone.

Az újfajta üzleti gondolkodásmód meghozta gyümölcsét, és a Roar eladásai egészen jól alakultak. Az első év bevétele 700 000 dollár körül alakult, mellyel Tolleson elégedett volt. A 2009-es válság alatti sötét napok beköszöntével is tudták tartani ezt a szintet, ami 2010-ben 10 százalékos emelkedést mutatott. Mióta a cég megalakult, több mint 300 motort építettek át és szabtak személyre, továbbá 200 darabnál is több egyedi motort adtak el ügyfeleiknek Kaliforniától New England-ig.

Ha a motoros nők beviszik hozzájuk motorjaikat, hogy a gondos kezek egyedivé varázsolják, azokat, akkor 3000 és 10 000 dollár közötti költségekkel kell számolniuk. Persze, kérhetnek teljes átépítéseket és egyedivé alakításokat is, melyek már magasabb árkategóriába tartoznak. A komolyabb munkák esetében a számlák végösszegei 10 000 és 25 000 dollár között mozoghatnak.

Tolleson mindig arról álmodott, hogy az általa eladott motorok kimondottan nők számára lesznek átalakítva. Az álom valóra vált a 2009-es Bike Week ideje alatt, és a Roar bemutathatott egy teljesen új gépet, melynek tervezéséből Tolleson is kivette a részét. A WildKaT közel 25 000 dollár értékű motor, melybe egy Harley-Davidson erőforrás került beépítésre. A jobb kezelhetőség érdekében súlypontja a többi motorhoz képest alacsonyabbra került, így a csípővel és lábbal való manőverezés – mely testrészek a nők esetében jellemzően erősebbek, mint a felsőtest – is egyszerűsödött. Emellett a motor több része is személyre szabható, a vezető méretéhez igazítható, ami azt jelenti, hogy állítható az ülésmagasság, a lábtartók, a váltókar, a hátsó fékpedál pozíciója és a kormány is, így alacsony és magas nők számára is komfortos üléspozíció alakítható ki.

„Amikor megpillantok egy nőt, ahogy könnyedén kezeli motorját, akkor azt mondom magamban, hogy érdemes volt az erőfeszítésem,” mondta Tolleson, és megjegyezte, hogy ha a nők érzik magukban az erőt, azt, hogy biztosan uralják a gépet, akkor a motorozás élménye nagymértékben hozzá fog járulni ahhoz, hogy az élet egyéb területein is nagyobb önbizalmuk legyen. „Egyszerűen képes lesz dolgokra. Többé nem kell elviselnie azt, hogy kinevetik őt a férfiak azért, mert nem bírja el a motorját.”

a nagyi motoros boltja 02a nagyi motoros boltja 02

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük