A Honda CRF 2019-es modellváltozatai az R és az RX
A Honda Motor Europe örömmel mutatja be kettős célú és terepmodelljeit, különös tekintettel a továbbfejlesztett CRF250R-re.
A negyedliteres krosszmotor megkapta a CRF450R vázát, futóművét és teljesítményfokozó újításait, nem mellesleg a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) is szerepel felszereltségi listáján. A CRF250L, a CRF250 RALLY és a CRF450L új színekkel és még ütősebb grafikákkal folytatja pályafutását.
CRF250R és CRF250RX
A lelkiismeretes fejlesztés gyümölcseként immáron a CRF250R is a zászlóshajóként aposztrofálható CRF450R szintjén áll, ugyanis a 2020-as modellváltozat is átesett a futóművet és erőforrást érintő változtatásokon, így még hatékonyabbá és kezelhetőbbé vált.
Motorja 4%-kal nagyobb csúcsteljesítményre és 8%-kal megnövelt legnagyobb forgatónyomatékra lehet büszke, és ami még fontosabb, jóval vehemensebben húz az alsó és középső fordulatszám-tartományban. Mindezt egyebek mellett továbbfejlesztett dugattyúval és hengerfejjel, optimalizált szívó- és kipufogócsatornákkal, valamint átrajzolt vezérműtengely-bütykökkel sikerült elérnie a Honda munkatársainak.
A dinamikusabb gyorsulás érdekében a 2. és 3. sebességfokozat közötti áttétellépcsőt is kisebbre vették, sőt új, kisebb súrlódású bevonattal látták el a 3. és 4. fogaskerékpárt, hogy még kifinomultabbak legyenek a kapcsolások. Ráadásként a megújult erőforráshoz új, váltófokozatonként egyedi befecskendezési térképet írtak, melyek a CRF450R-nél szerzett tapasztalatokon alapulnak.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Az új váz és lengővilla nemcsak a súlycsökkentésben játszik fontos szerepet, hanem a stabilabb útfekvéshez és a pontosabb kanyarvételhez is hozzájárul, a kis sebességű összenyomódásnál feszesebb rugózóelemek pedig a gyorsítások és lassítások során varázsolják magabiztosabbá a modellt.
A modernebb grafikákkal érkező, 2020-as CRF250R vadonatúj, különleges alapanyagú hátsó fékbetétekkel áll rajthoz, amelyek nagyobb fékerőt és élettartamot garantálnak, nem utolsó sorban feleslegessé teszik a féktárcsa körül ezidáig alkalmazott védőburkolatot.
A CRF250R újításait a 2020-as CRF250RX is magáénak tudhatja, így a cross-country megszállottjai is élvezhetik a Honda innovációit.