fbpx

A futármotorok új generációja a Rena Max

Elektromos futármoto Barq Rena Max

A világhírű CALLUM tervező és mérnöki iroda által tervezett Rena Max a teljesítményre és a felhasználói élményre összpontosított, hogy az új járművet a kategória legjobb elektromos kétkerekűjeként pozícionálja. A kétkerekűt úgy alakították ki, hogy megoldja a gyorsan növekvő “utolsó mérföldes” kézbesítési piacon a nem hatékony költségek és az alacsony termelékenység globális kihívását.

A Barq, a MENA első intelligens és fenntartható elektromos mobilitási megoldások szolgáltatója, világszínvonalú szállítóbiciklijével újradefiniálja a MENA mobilitási színterét. A Rena Max debütáló termékét célzottan az Americana étteremóriással és a Jahez kézbesítési platformmal együttműködve tervezték és fejlesztették ki.

A Rena Max cserélhető akkumulátortechnológiával rendelkezik, az 5,6 kWh lítium egység hatótávolsága akár 150 km is lehet egy feltöltéssel, a 9 kW-os elektromos motor pedig 97 km/órás végsebességet biztosít. Emellett rendelkezik hátrameneti sebességváltóval, többféle vezetési móddal és egy integrált 8 colos érintőképernyővel.

A Rena Maxot több mérnöki innovációval szerelték fel, az akkumulátor hűtésétől kezdve az IoT-n és a teljesen integrált szoftveren át egészen az egyedi kialakítású tároló- és szállítási területekig, amelyek a hőmérséklet-szabályozással a szállítások minőségének javítására szolgálnak. A szigetelt felső doboz élelmiszer-biztonságos bélést, konfigurálható polcokat és integrált hőmérőt tartalmaz. Az elektronikusan vezérelt zárrendszer a további biztonság érdekében naplózza és nyomon követi a doboz minden nyitását és zárását.

A Rena Max a használhatóság javítása érdekében a motoros visszajelzéseit felhasználva továbbfejlesztett motoros pozícióval rendelkezik a kényelem érdekében, speciális textúrájú üléssel, amely csökkenti a hőt a hosszabb használat során, USB csatlakozási lehetőséggel és LED-es nappali menetfénnyel.

Elektromos futármoto Barq Rena Max

Abdallah Abu Sheikh, a Barq vezérigazgatója és alapítója: “A könnyű mobilitásban rejlő lehetőségek világszerte hatalmasak, de mi szeretnénk elsőként lépni a célzottan a Közel-Kelet és Afrika számára készült járművekkel, és ehhez a legjobb elméket gyűjtöttük össze. A Rena Max számtalan vezetői tapasztalat és az on-demand platformok adatainak elemzéséből született. Az eredmény elképesztő – ez a robogók világának Teslája. A célnak megfelelő, a felhasználói élményre és az üzemeltetési hatékonyságra összpontosító, példátlanul nagy hangsúlyt fektetve.

Ez az új motorkerékpár nem csak a motoros mindennapi munkáját, hanem a szállítás minőségét is javítja. Az akkumulátorcserével járó állásidő szinte teljes kiküszöbölése azt jelenti, hogy a motorkerékpárosok és a platformok anélkül teljesíthetik a fenntarthatósági ambíciókat, hogy értékes időt veszítenének a töltésre.”

Ian Callum CBE, a CALLUM alapítója: “A modern, egyszerű és funkcionális Barq Rena Maxot úgy tervezték, hogy megoldja a jövő szállítási kihívásait. A CALLUM minden funkcionális szempontot figyelembe vett, ami a kemény környezetet és a dolgozó motorosok igényeit jelenti. A belső nélküli gumiabroncsoktól kezdve a defektek minimalizálása érdekében, a könnyű, érzékeny felépítésen keresztül a maximális hatótávolság kiharcolása és a vezetés élvezetes volta érdekében.”

Elektromos futármoto Barq Rena Max

A gyártás 2022 végén kezdődik, és a Barq 2025-ig 50 000 darabot tervez gyártani a régióban, hogy támogassa az Egyesült Arab Emírségeket, Szaúd-Arábiát és Egyiptomot, a világ legnagyobb haszongépjármű-piacát. A futárok alacsony havi előfizetésért bérelhetik majd a Rena Maxot a kézbesítő platformokon és lízingcégeken keresztül A Barqnak már most sikerült felkeltenie a régió néhány legnagyobb iparági szereplőjének érdeklődését.

A Rena Max csatlakozik a Barq meglévő mobilitási megoldásainak portfóliójához, beleértve a hiperlokális kézbesítésre szolgáló elektromos kerékpárt és a Guinness világrekordot megdöntő YAS1-et, egy drónt, amely 10 perc alatt 5 km megtételére képes.

Ajánlom másoknak is

Lepd meg a szerelmed egy páros motoros karkötővel Valentin napra!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x