A dinók királynője: Moto Guzzi Audace
No de üljünk rá is, mert egy ilyen gyönyörűséget azért terveznek, hogy mutogassa az ember.
Az üléspozíció kényelmes U szög (előre lábak-kezek), de nekem még épp kényelmes, a térd kellemesen behajlítva. Az ülés kellemesen puha és széles, jól megtámasztja a medencét és nem töri a popót hosszú távon se. Az index és egyéb kezelő gombok kissé nagyok egy közepes kezű nőnek, de valószínűleg egy lapátkezű, magas férfinak épp jó lehet, ez is még nekem a megszokható kivitel volt.
A motor súlypontja kb térdmagasság alatt egy hajszállal a két térd között, a tank alatt érződik, ez könnyen megszokható, mert kiegyensúlyozott. A motor viszont súlyos, kifejezetten nehéz: 341 kg szárazon, menetkészen van az 355 kg körül is… Szóval át kell gondolni vele a parkolást, minden alkalommal nagyon ügyeltem vele az eleganciámra: ha már ekkora gyönyörű talicskát toltak alám, nehogy ne bírjak vele stílusosan elsőre leparkolni meg elindulni segítség nélkül, mert az biza vérciki.
Minek a lóerő ugyebár, ha nem uralja az ember, és ez nem csak a sebességre, hanem az egyszerű rutinfeladatokra is vonatkozik.
A hangja kellemesen öblös, mély hangolású, de nem ordítóan feltűnő, hanem inkább dorombolós. A kardános meghajtás miatt a váltótól egy kicsit féltem, hogy rángatós lesz, de teljesen kulturált, nagyon szépen kiegyensúlyozottan kezelhető: mindig érzed hová teszed, kellemesen feszes, és még csöndes is, csak egyesben kattan.
A motor hosszú, de mégis igen kellemesen kanyarodik, odateszi magát a kanyarba, és az 1380 cm3 nagyon szépen húzza ki, lendületesen dinamikus járással.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |