EseményekMotorverseny

A Budapest-Bamako 8-10. napja

A 8. nap krónikája, 01. 19.

Más is lázban tartotta a versenykategóriában indulókat. Felmerült, hogy bizonyos versenyzők csalással jutottak előnyhöz. Egészen pontosan, hogy bizonyos a túrakategóriában induló társaik segítik őket. Ezért a versenybírók kénytelenek voltak módosítani a versenyszabályokat, ami még soha nem fordult elő a Budapest-Bamako történetében. A módosítás arról szól, hogy minden versenyzőnek le kell fotóznia magát az adott geocaching pontnál, hogy ezzel is igazolja, hogy valóban ott járt.

A mai nap volt a Budapest-Bamako 8. napja, ami a féltávnak felel meg. A versenyben kiélezett a helyzet, még semmi nem dőlt el, senkinek sincs behozhatatlan előnye. A nap folyamán hat kisebb tájékozódási feladatot oldottak meg a versenyzők, de nem is ez, inkább a több mint 900 kilométeres maratoni hosszúságú etap tette próbára a mezőny tűrőképességét. A táj monotonságában a néha felbukkanó óceán tajtékos hullámai csaltak derűt a mezőny tagjainak arcára.

Layoune városát elérve még egy megmosolyogtató, vagy éppen kétségbeejtő esett történt: A 7-es busz kapitánya elvesztette a buszát. A versenyzők által használt rádiókon kért segítséget a csuklós Ikarus megtalálásához, így a város apraja nagyja a 7-est kereste. „Remélem arról van szó, hogy a társaim csak megtréfáltak és nem arról, hogy ellopták a buszt.” ┬ nyilatkozta Aravind Bremadaman. Estig nem érkezett hír róla, hogy előkerült volna.

A holnapi nap a nagy átkelés napja. Mindenki izgatottan várja, hogy milyen lesz a fogadtatás Mauritániában. Nouadibhou rendőrfőnöke ígéretet tett a szervezőknek, hogy személyesen látogatja meg a tábort, előadást tart a mauritán biztonsági előírásokról és mindenki kérdésére igyekszik választ adni.

Az összesített verseny állása félidőben:

(helyezés – csapat – jármű – rajtszám – pontszám)
1. RAID Adventure Team – Nissan Navarra – 21 – 188 pont
2. Pappas Team – Jeep Grand Cheroke – 36 – 175 pont
3. Americana Team – Toyota Hilux – 03 – 173 pont
4. DLC Racing Africa – Toyota 4 Runner – 01 – 171 pont
5. Sysman – Mercedes G300 – 02 – 170 pont
5. Quart Team – Toyota Hilux – 05 – 170 pont
5. TBA Racing – 29 – 170 pont
6. Olsen Banda száguld – Mitsubishi Pajero – 09 – 166 pont
7. SAT Team Nagy Ádám – 12 – 158 pont
8. homokdune.hu – Nissan Patrol – 19 – 158 pont
9. Brilum Dream Team – Ford Ranger – 23 – 148 pont
10. Maxliner Team – 28 – 139 pont
11. Fütyülős Bamako Team – Toyota Hilux – 22 – 135 pont
12. SPORTime Magazin – Toyota Landcruiser – 14 – 120 pont
13. Tyto Alba – Mercedes 300D 1984 – 16 – 111 pont
14. Paperdogs – Nissan Navarra – 06 – 53 pont
15. Daciaval Bamakoba – Dacia – 30 – 48 pont
16. Renegátok – Nissan PickUp – 33 – 25 pont
16. BKV – Volvo – 08 – 25 pont
16. Kerek Team – KTM – 169-170 – 25 pont
17. ARA-Services Team – 11 – 15 pont
18. RedBull – Sahara Patrol – 34 – 10 pont
19. Hetes Busz – 07 – 00 pont

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük