A belváros királya: Honda SH 300i ABS 2021
A Honda SH 300i, már az első gurulásnál belopta magát a szívembe. Hogy miért? Azt a későbbiekben meg is válaszolom, de elsőnek az okát szeretném ismertetni hogy miért is ezt választottam.
A belváros minden szegletében elterülő munkám miatt keresve se találtam volna jobbat mint ezt a kicsikét. Nem hiába, hisz ez direkt a városi közlekedésre lett tervezve, ezzel jóval könnyítve a mutatványaimon, amiket alakítani szoktam az úton.
Örömmel és nyugodt szívvel mondhatom, hogy pozitívan csalódtam. Az első tesztnap végén nem gondoltam volna hogy ennyi mindent tud. A sok jó mellett az egyetlen rossz tulajdonsága (persze ez csak számomra), hogy k…va… khm, akarom mondani nagyon kemény az ülése, de előfordulhat hogy csak az én fenekem a kényes.
És most vissza a dicséretekhez.
Az én 163 cm-el pont leért a lábam, jól meg tudtam tartani a motort és kényelmes volt az üléspozíció. A kormányt kényelmesen el lehet érni és a kezelőszervek is jó helyen vannak. Az index is rendesen ki van emelve, nem kell keresgélni.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Rugózása igaz kemény, de a magyar utakra tökéletes. A futóműve jó, kanyarokban is stabil. Fékei ABS-esek, működnek rendesen, nem kell attól félni, hogy nem fog megállni. Jól indul, ráadásul kulcs nélkül. Elég ha a kulcs csak a zsebedben van, elfordítod a gombot és a robogó életre kel.
Gyorsulása a városba tökéletes. Könnyen ki lehet vele lőni a piroslámpásnál. Előzni bátran lehet vele, de persze ezt mind csak óvatosan. A tükör mérete és pozíciójának beállítása mind tökéletes. Műszerfalán mindent jól lehet látni, még akkor is ha rásüt a nap. Ez főleg a nyári napsütésben lesz jó.
Az üzemanyagtartálya elég nagy, 9 literes, amiből a valós fogyasztása 100 km/3 l. Nem viccelek, tényleg annyi!
Honda SH 300i az utas szemével
Az előző cikkben is írtam, de a lányom rendszeres utasom szokott lenni, és ezért is természetes, hogy erről ő mondd véleményt.
,,Nem vagyok a robogók híve, de egy ilyet én is bevállalnék“, mondta. Az ülés számára is kicsit keménynek bizonyult, de az ülés pozíciójáról és a kapaszkodási lehetőségekről csak áradozni tudott.
Mivel a Honda SH 300i automata váltós, a kuplung keménységéről fölösleges írnom. Precízen vált. A lámpák led világításúak. Este is jól lehet látni, és persze a motor is jól látható.
Mi a jó a cipzárban? – a csapatban motorozás szabályai
Nagy örömmel és magabiztossággal tudom ajánlani mindenkinek. Kezdőknek, haladóknak, újrakezdőknek, fiúknak, lányoknak, egyszerűen mindenkinek! Még a túrázni vágyóknak is, hiszen jómagam is elmentem egy kisebb túrára vele, amit a YouTube-on meg is tudtok nézni.
Köszönöm a kis csapatnak hogy ennél a cikkemnél is segítettek!