fbpx

Vegyes vágott a Hondától

altAz EICMA-n került bemutatásra a Honda “öszvére”, az Integra.

 

Neve abból ered, hogy egyesíti (integrálja) a robogó könnyű használhatóságát a motorkerékpár dinamikus teljesítőképességével. A robogós testtartással vezethető, kiváló szélvédelmet nyújtó, idom alatti tároló helyekkel rendelkező járművet duplakuplungos sebességváltóval szerelték fel. Az Integra olyan stabilitást és kezelhetőséget kínál, amellyel egy átlagos robogó nem rendelkezik.

Egy egyedülálló, vonzó és modern gép jött létre, amely teljesen magával ragadó utazási élményt kínál, amellett minden környezetvédelmi és biztonsági technikával van felszerelve, amelyet a vásárlók egy 21. századi járműtől elvárnak. Az új jármű szíve az erre a célra készült motor és  sebességváltó egység. A folyadékhűtéses, soros kéthengeres, 670 cm3 hengerűrtartalmú motor könnyű és kompakt, beépítése alacsony súlypontot eredményez.

Magas forgatónyomatékot biztosít az alacsony és közepes  fordulatszám-tartományban, amit a motorosok általában használnak, ehhez társul a jó hatásfokú hajtáslánc, az alacsony károsanyag-kibocsátás és a kiváló üzemanyag-fogyasztás. A motor a Honda innovatív duplakuplungos sebességváltójával együtt az automata sebességváltó kényelmét és könnyű kezelhetőségét kínálja, de a vezető a kézi vezérlést is választhatja. Mindkét üzemmód nyilvánvaló előnyökkel rendelkezik a hagyományosabb CVT sebességváltókhoz képest.

Az Integra tervezésénél az olyan kulcskifejezések játszottak szerepet, mint „szabadidős motorozás”, „könnyű kezelhetőség”, „komfort” és „biztonság”. Mivel egy új motor és a DCT sebességváltó együttese is a kívánalmak között szerepelt, a fenti elvek elérése szempontjából a vázat is valóban többcélúan kellett kialakítani. A kiváló kezelhetőség alapvető a felhőtlen motorozási élményhez, de ahhoz, hogy bármilyen úton lehessen közlekedni vele, stabilitás és magas minőségű motorozási komfort is szükséges.alt

Ajánlom másoknak is
NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x