Szürkét, szürkét vagy szürkét? Legyen inkább a kék Honda Forza 350! – 2023-as teszt
Ha városi szaladgálós motort szeretnék, kisebbett választanék. Ha túrázni vágynék, akkor meg nem egy robogót. Ha viszont egy járműbe kellene belezsúfolnom mindkét tevékenységet, akkor talán eszembe jutna a Forza 350 is.
A Forza robogó a Honda kínálatának egyik meghatározó tagja. Első megjelenése óta többször is változtattak már rajta, és mostanra egy igazán érett, középkategóriás járgány lett, ami egész Európában szép helyen szerepel a népszerűségi listákon.
A jelenlegi változat olyannnyira jól sikerült, hogy valójában alig változtattak rajta a 2021-es verzióhoz képest. A megjelenése elegánsabb lett, ami avatatlan szemnek alig észrevehető. A fejidom aerodinamikáját módosították, így jobban emlékeztet a Forza 750 fejidomjára. A színekkel is játszottak egy kicsit – ami korábban szürke volt, az most kék, ami ezüst volt, az fekete, meg ilyen apróságok.
Ezen kívül két új színt hoztak be a sorozatba, így a matt gyöngyház kék (Mat Pearl Pacific Blue) és a gyöngyház piros (Pearl Siena Red) mellett háromféle szüke változat okozhat fejtörést a szürke szín kedvelőinek: metálfényű matt szürke (Matte Cynos Grey Metallic), gyöngyház sólyomszürke (Pearl Falcon Grey), metálfényű robosztus matt szürke (Matte Robust Grey Metallic).
Felszereltsége miatt igazán megéri az árát. A 2.629.000 Ft-os árban benne van egy okos hátsó doboz, és a kormányról irányítható, 18 cm-es tartományban elektromosan állítható első szélvédő, a LED-es fényszórók, a kulcsnélküli indítás…
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Még több kép a Honda Forza 350-ről a galériában
Nekem mégsem lett a kedvencem.
Ott kezdődik, hogy ezek az újfajta, sportos robogók, amiknek a láb között van a tankja, elveszik a klasszikus robgók kényelmét. Nem úgy ülsz rajta, mint egy széken, derékszögbe hajlított térddel, hanem kicsit sportosabban, nyújtottabb lábbakkal, a lábfejnek még egy kis felhajló rész is ki van alakítva az első idomon, amitől olyan élrzésem van, mintha lenne ott egy pedál, amit nyomni kell.