KiemeltMotorokMotortesztek

Szürkét, szürkét vagy szürkét? Legyen inkább a kék Honda Forza 350! – 2023-as teszt

Honda Forza 350 2023 robogó tesztHa városi szaladgálós motort szeretnék, kisebbett választanék. Ha túrázni vágynék, akkor meg nem egy robogót. Ha viszont egy járműbe kellene belezsúfolnom mindkét tevékenységet, akkor talán eszembe jutna a Forza 350 is.

A Forza robogó a Honda kínálatának egyik meghatározó tagja. Első megjelenése óta többször is változtattak már rajta, és mostanra egy igazán érett, középkategóriás járgány lett, ami egész Európában szép helyen szerepel a népszerűségi listákon.

A jelenlegi változat olyannnyira jól sikerült, hogy valójában alig változtattak rajta a 2021-es verzióhoz képest. A megjelenése elegánsabb lett, ami avatatlan szemnek alig észrevehető. A fejidom aerodinamikáját módosították, így jobban emlékeztet a Forza 750 fejidomjára. A színekkel is játszottak egy kicsit – ami korábban szürke volt, az most kék, ami ezüst volt, az fekete, meg ilyen apróságok.

Ezen kívül két új színt hoztak be a sorozatba, így a matt gyöngyház kék (Mat Pearl Pacific Blue) és a gyöngyház piros (Pearl Siena Red) mellett háromféle szüke változat okozhat fejtörést a szürke szín kedvelőinek: metálfényű matt szürke (Matte Cynos Grey Metallic), gyöngyház sólyomszürke (Pearl Falcon Grey), metálfényű robosztus matt szürke (Matte Robust Grey Metallic).

Felszereltsége miatt igazán megéri az árát. A 2.629.000 Ft-os árban benne van egy okos hátsó doboz, és a kormányról irányítható, 18 cm-es tartományban elektromosan állítható első szélvédő, a LED-es fényszórók, a kulcsnélküli indítás…

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Még több kép a Honda Forza 350-ről a galériában

Nekem mégsem lett a kedvencem.

Ott kezdődik, hogy ezek az újfajta, sportos robogók, amiknek a láb között van a tankja, elveszik a klasszikus robgók kényelmét. Nem úgy ülsz rajta, mint egy széken, derékszögbe hajlított térddel, hanem kicsit sportosabban, nyújtottabb lábbakkal, a lábfejnek még egy kis felhajló rész is ki van alakítva az első idomon, amitől olyan élrzésem van, mintha lenne ott egy pedál, amit nyomni kell.

 

Lapozz a folytatáshoz!

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük