fbpx
CsajokHírekMotoros divat

SHOEI VFX-WR 06 új ECE 22/06 homologizációval

Shoei VFX WR-06 offroad motoros bukósisakHa a világ egyik legigényesebb és legextrémebb sportágában versenyzel, a legjobb felszerelésre van szükséged a biztonság és a fejvédelem terén is.

A Shoei VFX-WR 06 új ECE 22/06 homologizációval rendelkezik, továbbra is vezető szerepet tölt be az offroad biztonsági felszerelések (DDS) szegmensében.

A kiemelkedő teljesítmény, a biztonság, a stílus és a fejlett technológia koncentrációja, mint például az M.E.D.S. (Motion Energy Distribution System) lökéshullám-elnyelő belső héj mechanizmus. Ez a rendszer technikailag fejlettebb, mint a hagyományos többsűrűségű héjrendszerek.

Míg a külső EPS-rétegek elvezetik a lökést, elnyelve annak energiáját, addig egy további dinamikus EPS középső rétege csökkenti a forgási energiát ütközés esetén. A szélesebb központi oszlop által rögzített EPS-rész az ütközés során rezeg, lehetővé téve a három peremoszlop számára az energia elnyelését. Az eredmény a motoros fejére ható forgási erő jelentős csökkenése.

A SHOEI VFX-WR 06 6 méretben (XS-XXL) lesz kapható, 4 különböző méretű, Shoei AIM+ szálasanyag-keverékből készült külső héjra gyártva. A szellőzőrendszer 16 légbeömlő és elszívó nyílásból áll, hogy a héj belsejében hűvös maradjon a hőmérséklet. Az optimális kényelmet a teljesen kivehető és mosható 3D Max-Dry belső rész garantálja.

shoei vfx wr 06 04 shoei vfx wr 06 03 shoei vfx wr 06 02 shoei vfx wr 06 09 shoei vfx wr 06 01 shoei vfx wr 06 10 shoei vfx wr 06 08 shoei vfx wr 06 06 shoei vfx wr 06 07 shoei vfx wr 06 05

Ez a modell is fel van szerelve a jól ismert Emergency Quick Release System (E.Q.R.S.) rendszerrel és egy nagy plexivel a nagyobb perifériás láthatóság érdekében, valamint a piacon lévő minden típusú védőszemüveg elhelyezéséhez.

Listás ára a nyilvánosság számára áfával együtt 539,00 € (egyszínű), és 699,00 € (grafikus).

A VFX-WR 06 tökéletes választás minden terepmotoros számára, aki szeretné feszegetni a határait!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés

guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x