Sportmotyó: Honda CRF250M 2013 Teszt
Utas tapasztalatok Bp-Siófok-Bp útvonalon:
„Mikor a kavicsos úton leparkolva megláttam, átfutott az agyamon hogy ezen biztos, hogy kényelmesen elférek és nem hagynak el az út során? Endurós tapasztalataim vannak már, és tudom, hogy az enduró nem a kényelemről szól, hanem hogy árkon bokron át lehet vele menni. El is indultunk vele a kavicsos ágas bogas lejtőn.
Féltem, hogy te jó ég ehhez kell technikai tudás, mert tuti hogy én húznék egy akkora féket, hogy biztos kicsúszna a motor alólam. De mivel ezeket nem én kellet megoldjam, így a motor kettőnket is jól elbírt és nagyon jó nyomatékkal ki is jött az összes huppanóból és bukkanóból.
A kis szó ide illő: 250-es lévén kis motor, kis nyomatékkal, kisebb váztömeggel és nagyon baráti kis fogyasztással. Alkalmas kezdő motorozáshoz azoknak, akik ezt a műfajt választják. Egy kamasz fiúnak vagy lánynak, hogy a vezetéstechnikai részét megtanulja a motorozásnak, szuper jó kis tanuló motor.
Aztán folytattuk az országúton ahol a 115 km/óra végsebességgel egész érdekes más tapasztalatok jöttek. A felgyorsuláshoz néhány perc kell, utassal meg főleg. A lejtőn meg egész jól ment 130 km/órával is. A hátsó ülésen a hely éppen elegendő ahhoz, hogy ott maradjak a vezető mögött az 50 kilómmal. Nagyobb utassal már nem ajánlanám.
A lábtartó eléggé magasan van. Gondolom ez azért van így kialakítva, hogy aki a terepen motorozik és dombokon át megy vele meg földúton, el ne hagyja utasát. Elöl nem igen lehet kapaszkodni, tankra dőlni, és oldalt sem, csak a vezetőt átkarolva, közel hozzá, egy tömeget alkotva vele lehet ülni, minimális fészkelődéssel, és marad a lábak összeszorításával való kapaszkodás.
A megjelenésre is szép enduró motor, szerkezetileg teljesen azokat az adottságokat hordozza, amire kitalálták.” (Panka)
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Szociális tapasztalatok:
- nem ronda ez a Honda! ez volt a fogadtatás úgy általánosan,
- az endúrósok rögtön közösségükbe fogadtak és lelkesen hívtak vele sarazni, próbálták lekérni a kezemről
- a nagymotoros túrázók első körben kicsinynek tartják, de aztán a földúton az orruk alá lehet vele porolni rendesen, ott ahol ők már a fényezésre és a tapadásra kínosan ügyelnek. 😀
Kinek ajánlom:
Akik földutakra is tévednek, városba is mennének, hétvégén is sárban dagonyáznának, és motoroznának mindenhol és mindenkor. Túlélős fanatikusoknak.