Soha nem volt még ilyen sportos a Vespa, mint az új GTV
A Vespa Gtv 2006-os debütálásától kezdve a Vespa családban a legtisztább klasszicizmus nagykövete volt, köszönhetően az első sárvédőre helyezett „faro basso” (alacsony fényszóró) és a szabadon hagyott fémcsöves kormánynak, amelyek a legikonikusabb modellek stílusát idézik.
2023-ban a Vespa Gtv egy teljesen forradalmasított változatban jelenik meg, amely megtartja a legenda eredetéhez elengedhetetlenül szükséges hasonlóságokat, de ezeket egy ultramodern technológiai felszereltségi csomaggal és példátlanul sportos kivitelekkel kombinálja. Az eredmény a hagyomány és a modernitás, a klasszicizmus és a merészség rendkívüli kombinációja, amely minden idők legautentikusabban sportos Vespájában egyesül.
Az új Vespa Gtv-t a szemrevaló 300 hpe (High Performance Engine) egyhengeres motor hajtja, 4 szelepes vezérléssel, folyadékhűtéssel és elektronikus befecskendezéssel. A 17,5 kW (23,8 LE) teljesítményű motor a legnagyobb teljesítményű motor, amelyet valaha is szereltek Vespába.
Autentikus stílus, még sportosabb
Az új Vespa Gtv a sportosság jegyében fejlődik, és magában foglalja az új Gts sorozaton bevezetett jelentős stilisztikai fejlesztéseket, még aprólékosabban kidolgozott felületekkel és soha nem látott szintre emelkedő építési minőséggel.
A lámpatestek mostantól teljes egészében LED-esek, beleértve a jellegzetes alsó fényszórót is, míg az új műszeregység megtartja az elegáns kör alakot, de mostantól teljesen digitális, egy olyan megoldás, amely lehetővé teszi a tartozékként kapható Vespa MIA csatlakozási rendszer által nyújtott funkciók kihasználását.
A műszeregység egy eredeti, eltolt konzol segítségével kapcsolódik a kormányhoz, és egy agresszív megjelenésű, csökkentett méretekkel rendelkező, egyértelműen versenyzői ihletésű felső burkolat veszi körül, három vízszintes résszel kezelve, a karosszériához illeszkedő festéssel. A külön tartozékként kapható narancssárga színű felső burkolat még merészebb megjelenést kölcsönöz a Vespa Gtv-nek.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A lábszárvédő közepén az összetéveszthetetlen „nyakkendő” sportos oldalsó nyílásokkal és narancssárga szegélyű díszítésekkel egészül ki. Az öt küllős keréktárcsa kialakítása is új, matt feketére festett, narancssárga grafikával díszített csatornával.
A Vespa Gtv másik jellegzetes eleme a kéttónusú, egyszemélyes, versenymotoros megjelenésű nyereg és a hátsó rész, amely a verseny-Vespák jellegzetes burkolataira emlékeztető, a karosszériához színkódolt merev burkolat beszerelésére kész. A borítás külön tartozékként kapható és levehető. Az ülés mindenesetre két személyre engedélyezett, és bőséges, kényelmes ülőhelyet biztosít, amelyet különleges technikai mintázat és vízszintes thermobonding jellemez, amelyet kontrasztos narancssárga varrással keretezett kontrasztos varrással.
A Vespa Gtv általános megjelenését a matt fekete díszítés jellemzi, amely az alacsony fényszóró- és hátsó hátsó lámpaegységet, a karosszéria kerülete mentén húzódó profilt, az utas kapaszkodót és lábtartót, a hangtompító burkolatot, a visszapillantó tükröket, a támasztékot és a műszerfal keretét jellemzi.
Az új Vespa Gtv két színösszeállításban kapható: Beige Avvolgente Opaco és Nero Convinto, kontrasztos narancssárga grafikával az első burkolaton és az oldalakon.
Hi-tech felszereltség
A Vespa Gtv magába foglalja a technológiát és az utazásra való elhivatottságot, amely a Vespa Gts család rendkívül friss evolúciójára – a híres „Vespone”-ra – jellemző. Ezért az ergonómia tökéletes Vespa ergonómia, amelyet a kényelem és a nagyméretű karosszéria fokoz. Az ülés természetes, és lehetővé teszi a jármű teljes irányítását és az abszolút kényelmet még hosszú utakon is.
A kényelmet és a praktikumot a kulcs nélküli rendszer bevezetése emeli ki, amely lehetővé teszi a gyújtás bekapcsolását hagyományos kulcs nélkül. A hátsó lábszárvédőn a klasszikus gyújtáskulcs-kapcsolót egy praktikus gomb váltja fel. A jármű indításához egyszerűen nyomja meg, és fordítsa ON állásba. A motor a szokásos módon, a jobb oldali vezérlőblokkban található gomb segítségével indul.
Az új LCD műszeregység elfogadása lehetővé teszi az útinformációk alapos megjelenítését (maximális sebesség, átlagsebesség, aktuális fogyasztás, átlagfogyasztás, hatótávolság és az akkumulátor töltöttségi állapota), valamint a hívásokkal, üzenetekkel és zenével kapcsolatos összes értesítést, ha a jármű a VESPA MIA segítségével (külön tartozékként kapható) csatlakozik az okostelefonhoz.
Alapfelszereltségként USB-csatlakozóval rendelkezik, amely a lábtámlában található tárolórekeszben található, míg az ülés alatti tágas rekeszben egy szőnyeg található.
Ami a biztonságot illeti, szériafelszereltségként ASR elektronikus kipörgésgátlóval és ABS blokkolásgátlóval rendelkezik.