Slágergyanús modellek: GasGas ECRanger 200 és 300
A triálgépek páratlan kezelhetőségét és az endurók sokoldalúságát ötvöző újonc minden eddiginél élvezetesebb erdőjárást ígér, és újabb lendületet adhat a mostanság sikert sikerre halmozó katalán vállalatnak.
Modern, légies megjelenésével és fejlett műszaki alapjaival az ECRanger tökéletesen passzol a reneszánszát élő GasGas kínálatába, hiszen éppoly magas technikai színvonalon áll, mint márkatársai. A mindössze 108 kilogrammos nóvum a világszerte népszerű EC-sorozat masszív, mégis könnyű, króm-molibdénből és acélból készülő gerincvázára épül, ehhez kapcsolódnak az új, nagy merevségű villabefogók, no meg a kifinomult, állítható karakterisztikájú felfüggesztések, amelyeket – a hetvenéves tapasztalattal büszkélkedő – Kayaba szállít a GasGasnak.
Elöl 46 mm-es csúszószár-átmérőjű, tekintélyes, 270 mm-es rugóúttal felvértezett, nyitottpatronos, fordított teleszkópok dolgoznak, míg hátul 119 millis tartományban mozgó, központi rugóstag felel a kiváló úttartásért.
A kifejezetten karcsú, sűrű erdőkben is villámgyors ECRanger mozgatásáról 199,4 vagy 299,3 köbcentis, egyhengeres, kétütemű erőforrás gondoskodhat, működésüket elektronikus gyújtás és VForce 4 membránszeleprendszer teszi még hatékonyabbá. A precíz, hatfokozatú váltóval és 36 mm-es torokátmérőjű porlasztóval társított motorokhoz új dugattyút és hengerfejet dolgoztak ki a GasGas szakemberei, ennek köszönhető a már alacsony fordulatszámon ébredő, bődületes nyomaték és az alacsony, Euro 4-es környezetvédelmi előírásoknak is megfelelő károsanyagkibocsátás.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A korábbinál jobb gázcseréhez a szintén típusspecifikus Technigas 2.0 kipufogódob is nagyban hozzájárul, ugyanakkor különleges hangjával a motorozási élményt is jelentősen fokozza.
A GasGasok legfőbb erényeként említhető kezelhetőség az ECRanger esetében is messze átlagon felüli. Ez nem csak a remek súlyelosztásnak, az alacsony tömegközéppontnak és a filigrán építésmódnak köszönhető, legalább ennyire sokat számít az átgondolt, szabad mozgást biztosító idomzat, az EC-énél 40 milliméter kisebb ülésmagasság és a remek fogású, középmerevítővel felszerelt, pontos visszajelzésekkel szolgáló kormány, melynek csőátmérője 28,6 mm.
Elsőrangú a strapabíró Excel felnikhez kapcsolódó, 260, illetve 220 milliméteres, hullámos peremű, hűtött NG tárcsákra épülő fékrendszer is, az indulóár mégis roppant baráti, csupán 2 050 000 Ft (ECRanger 200), illetve 2 099 000 Ft (ECRanger 300).