Saját motor teszt: Suzuki LS 650 Savage, a Big Single
Egyszerűen imádom! Kezes, könnyen kormányozható, jól gyorsul, bírja a hegymenetet is. Könnyedén lehet vele előzni is.
Kivételes, különleges az LS – Egyszerűen nagyszerű – Nem kicsi, nem nagy pont jó – Chopper csajoknak (már aki a choppereket szereti). Az egyik nagy előnye, hogy alacsony és mindenkinek telitalppal leér a lába!
Nem száguldozós motorosnak való. Kényelmes 90-140 km/órás tempóban lehet vele haladni a KRESZ előírása szerint. 140-nél azért jó, hogy van plexi a motoron! Lehet közben élvezni a táj szépségeit, a motor duruzsolását magam alatt, és figyelni a forgalmat.
Mi gyakran csapatban motorozunk, chopperesek vagyunk, így mindenkinek jó ez a tempó.
Nekem nagyon kényelmes, hosszú úton sem fárad el sem a kezem, sem a lábam. (Na jó, 1000 km után már úgy érzem kockára ültem a seggem.) Kényelmesen, laza testtartással ülhetek a mély, széles ülésen.
Talán kétszer vittem utast, azt se hosszútávon, gondolom ezért nem panaszkodott, hogy kényelmetlen lenne a hátsó ülés, ami persze jóval kisebb, mint az első.
Talán egy probléma van, vele, hogy kicsi a tankja (10,5 l), s ezért (tempótól és útviszonyoktól függően) 160-170 km-enként tankolni kell.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Mindig vágyam volt, hogy legyen egy napi km-számláló rajta, de eddig ez nem teljesült. Így mindig koncentrálnom kell menet közben, hogy is állok üzemanyaggal. De kényelmesen elérem menet közben is a benzincsapot, ha arra kerül sor, hogy tartalékra tegyem.
Nem vagyok hosszú combú nő (mindössze 158 cm lettem így vénségemre), és mégis kényelmesen, telitalppal leér a lábam. Könnyedén tudom hátra tolni, például, amikor belavírozok vele a garázsba.
Annyit olvastam már erről a vasról, érdekelt, hogy egy tulajdonosnak mi a személyes véleménye. Azt olvastam, hogy indítás után türelmesen be kell melegíteni.
Érdekesség: csináltam Simonra (Simson S51) Csepel tank felhasználásával egy chopper tankot. Az is 10,5 literes lett!
Nagyon sok élményteli, balesetmentes kilométert, jó egészséget kívánok!