fbpx
KiemeltMotorokMotortesztek

Saját motor teszt: Suzuki LS 650 Savage, a Big Single

Bömci Suzuki LS 650 SavageEgyszerűen imádom! Kezes, könnyen kormányozható, jól gyorsul, bírja a hegymenetet is. Könnyedén lehet vele előzni is.
Kivételes, különleges az LS – Egyszerűen nagyszerű – Nem kicsi, nem nagy pont jó – Chopper csajoknak (már aki a choppereket szereti). Az egyik nagy előnye, hogy alacsony és mindenkinek telitalppal leér a lába!

Nem száguldozós motorosnak való. Kényelmes 90-140 km/órás tempóban lehet vele haladni a KRESZ előírása szerint. 140-nél azért jó, hogy van plexi a motoron! Lehet közben élvezni a táj szépségeit, a motor duruzsolását magam alatt, és figyelni a forgalmat.

Mi gyakran csapatban motorozunk, chopperesek vagyunk, így mindenkinek jó ez a tempó.

Nekem nagyon kényelmes, hosszú úton sem fárad el sem a kezem, sem a lábam. (Na jó, 1000 km után már úgy érzem kockára ültem a seggem.) Kényelmesen, laza testtartással ülhetek a mély, széles ülésen.

Suzuki LS 650 Savage Bömci motorjaTalán kétszer vittem utast, azt se hosszútávon, gondolom ezért nem panaszkodott, hogy kényelmetlen lenne a hátsó ülés, ami persze jóval kisebb, mint az első.

Talán egy probléma van, vele, hogy kicsi a tankja (10,5 l), s ezért (tempótól és útviszonyoktól függően) 160-170 km-enként tankolni kell.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Mindig vágyam volt, hogy legyen egy napi km-számláló rajta, de eddig ez nem teljesült. Így mindig koncentrálnom kell menet közben, hogy is állok üzemanyaggal. De kényelmesen elérem menet közben is a benzincsapot, ha arra kerül sor, hogy tartalékra tegyem.

Nem vagyok hosszú combú nő (mindössze 158 cm lettem így vénségemre), és mégis kényelmesen, telitalppal leér a lábam. Könnyedén tudom hátra tolni, például, amikor belavírozok vele a garázsba.

 

Nincs még vége, lapozz!

5 1 vote
A cikk értékelése

Páros motoros karkötők a CsamShopban

Bömci

Bömci

2016-os megszűnéséig A Macska magazin munkatársa és fotósa valamint az Alapítvány a Macskákért önkéntese. Emellett 1992 óta robogós majd motoros.

Subscribe
Visszajelzés

guest
1 Hozzászólás
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Vidék
2020 november 19. 07:51

Annyit olvastam már erről a vasról, érdekelt, hogy egy tulajdonosnak mi a személyes véleménye. Azt olvastam, hogy indítás után türelmesen be kell melegíteni.
Érdekesség: csináltam Simonra (Simson S51) Csepel tank felhasználásával egy chopper tankot. Az is 10,5 literes lett!
Nagyon sok élményteli, balesetmentes kilométert, jó egészséget kívánok!

1
0
Would love your thoughts, please comment.x