Harley On Tour Budapesten – Dyna Wilde Glide 2014 Teszt
A tesztvezetés az igazi, a végső döntést megalapozó mozzanat a motorvásárlás folyamatában.
Hiába minden jól megszerkesztett marketing szöveg, jól megírt újságcikk, csábító videó, szépen megkomponált fotósorozat, vagy egy üléspróba a szalonban, ha nem tapasztaljuk meg az adott típus viselkedését abban a közegben, ahol a motorkerékpárt használjuk. Ez nem más, mint maga az út, amit együtt teszünk meg vele, ahol érezzük a reakcióit, átéljük az általa nyújtott érzést.
A Harley-Davidson tesztkamionja 16 országot érintve, 33 helyszínen mindenkinek biztosítja ezt a nem mindennapi élményt. A szerencsések már az Open Road Fest-en is kipróbálhatták a 23, 2014-es modell egyikét. A tesztmotorozásra a Harley-Davidson Budapest saját tesztmotorjai is mindig rendelkezésre állnak, de a Harley On Tour keretein belül az egész modellpaletta elérhető, tesztelhető volt.
A szervezők a motoros média részére június 28-ra, egy kimondottan nekik szóló, vezetett túrát hirdettek meg, mely során egy motor sem maradt a parkolóban. A 100 kilométeres utat egy jó hangulatú ebéddel koronázták meg, ahol a résztvevők megosztották tapasztalataikat egymással az általuk megült gépekről.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A tesztkör során volt hosszú egyenes, lassú, szűk, kanyarokkal tűzdelt út, rosszabb minőségű, kanyarokban is kátyús útszakasz, így ezen a rövid távon is lehetett információkat, tapasztalatokat gyűjteni az adott Harley modellről. Az újságírók számára szervezett túra után olyan potenciális vásárlók is kipróbálhatták a teljes tesztflottát, akiknek korábban nem volt lehetőségük a számukra tetsző modell tesztelésére.
Én egy Dyna Wilde Glide-ot vittem magammal, mely várakozásomnak megfelelően hozta a Harley stílusjegyeit annak ellenére is, hogy teljesen széria motorról volt szó. Saját motoromhoz képest bő 10 év telt el a Harley történetében, így a modernizáció elkerülhetetlen ténye némi aggodalommal töltött el, mivel a hagyományokat nehéz megőrizni a fejlődés mellett.Bátran mondhatom, a Harley-nak ez sikerült. Amellett, hogy a Wilde Glide ránézésre egy szolid, mindenféle sallangtól mentes motor, viselkedésében, motorozhatóságában abszolút megőrizte a tipikus jellemzőket is, melyek miatt egy fanatikus Harley rajongó ezt a márkát választja. Természetesen emellett sokkal jobb, szebb, kiforrottabb lett, mint a korábbi modellek.
A tekintetet vonzó fényezés, a csodás krómok, az ízléses, nem hivalkodó matt-fekete blokk, a fekete kormánykiemelők, kis, fekete sissy bar – mely inkább utas kapaszkodó méretű -, a fekete, küllős felnik, tükrök, a fekete fényszóró búra és a régi korokat idéző hátsó lámpa kombinációja elegánssá, visszafogottá teszik ezt a parkolóban még csak nyugvó szörnyeteget.
Lehet, hogy a szörnyeteg kissé túlzó jelző, de menet közben, ahogy 2500-as fordulat felett előtör belőle a nyomatékfolyam, már semmiképp nem mondanám visszafogottnak. Sőt. De erről majd később. Szerencsére a modernizáció nem túl feltűnő, így csak a komfortot, biztonságot fokozza a jól elrejtett jeladókkal szerelt blokkolásgátló, a napi számlálóba integrált fordulatszámmérő, fokozatkijelző és az időmérő óra.
Lapozz tovább a teszt folytatásához!