Saját felszerelés: Fűtött kesztyű
Fel-, illetve beszerelés
Rendkívül egyszerű, házilag is kivitelezhető. Nem kell hozzá szivargyújtó, vagy más csatlakozó, bármely motorra, robogóra, quadra felszerelhető.
A kis sarukat az aksira kell kötni. Van saját biztosítéka is, közvetlen az aksinál, lásd a fotókon. A többlet kábelt el lehet oszlatni az ülés alatt, a csatlakozót pedig a kívánt oldalon kivezetni az ülés alól.
Használaton kívül érdemes visszapakolni az ülés alá, főleg, ha közterületen parkolunk (akadnak kíváncsi tekintetek…). A dugónak van egy praktikus kis műanyag kupakja is, használaton kívüli állapot esetére.
A kabátban én a bélés alatt (még csak véletlenül se gabalyodjak bele) vezettem el a kábeleket, végig az ujjakban, úgy, hogy a kézháton bukkanjanak ki a dugók. A kesztyűket ráhúzva pedig a felesleg visszacsúszik a kabátba, így a csatlakozási pontok a ruha alatt lesznek, esőtől, széltől, külső hatásoktól védve.
A kábel csatlakozós végét pedig a baloldalon vezettem ki, erre rákötöttem a kapcsolót. A többletkábelt felgöngyöltem, és egy zsinórral a kabát mosócetlijéhez kötöztem. Kész is!
Az ülés alól kikandikáló kábelre rácsatlakozhatunk a motor mellett állva is, pont elég hosszú ahhoz, hogy könnyedén le- illetve felszállhassunk. De rajta ülve is tudunk csatlakozni, elrendezgetjük a kapcsolót, hogy biztosan kézre essen – indulhatunk is!
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Hideg indításkor én olyan 5-10 perc elteltével kapcsolom be a kesztyűt, ne terhelje még ez is pluszban az áramkört. De napközben is ajánlatos indulás után egy picivel bekapcsolni, bár tulajdonképpen ennek számottevő műszaki jelentősége nincs.
Végül, de nem utolsósorban megemlíteném, hogy a kesztyűnek tartozéka még egy elosztó is, amivel egy másik EXO2 ruhadarab is csatlakoztatható ugyanezen áramkörre. Például egy ugyanilyen technológiával fűtött mellény…
Tehát, összegezve a leírtakat: melegen ajánlom minden fázós kezű, megfelelően bolond motoros kollégámnak, akiknek még ilyen időben sincs ki mind a 4 kerekünk.
Széles utat, meleg telet, tavasszal jelentkezem egy tartós teszttel!
<span class=” tip inset-right width25″>Még több kép a galériában</span>