CsajokMotorokMotoros divatMotorozás

Saját felszerelés: Fűtött kesztyű

futheto motoros kesztyuItt a hűvös idő, sokan már most letéliesítették a járgányokat. Viszont, még mindig elegen vagyunk, akik ilyenkor sem mondunk le a motorozás adta előnyökről/élményekről.

Ki munka miatt (futárok, pl.), ki költséghatékonyság miatt, ki megszállottságból. Nekem például nincs olyan, hogy „szezon” vége, sosem téliesítek, az „év” a szilveszteri motoros felvonulással ér véget.

Évente kb. 25-30.000 km-t teszek meg motoron, és az eddigi tapasztalatok alapján megszületett az igény egy fűthető kesztyű iránt, illetve beszereztem a motorra kézprotektorokat (nem használnak túl sokat, mert a kézhátra nagyon ráterelik a menetszelet, de azért még így is jobb, mint nélkülük).

Gyakorlatilag egyetlen kimondott téli kesztyű sem vált be igazán, a markolatfűtés ellenére.

Nem igazán engedték át a fűtés hőjét. Másfél-két óra motorozás után már jéggé fagyott mancsokkal szálltam le a gépről, és még 10 óra elteltével is bizseregtek az ujjaim.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Alaposan feltúrtam a piacot, teszteket olvastam, külföldi oldalakat is bogarásztam, több összehasonlító tesztet is végignéztem, ismerősök tapasztalatait gyűjtögettem, végül így kötöttem ki az angol gyártmányú EXO2 Stormguard kesztyűnél.

A döntő okot az egyedülálló FabRocTM technológia szolgáltatta. Ennek lényege, hogy fűtőszálak nélkül működik, így nincs szálszakadás, vagy rövidzárlat. A másik fontos ok pedig az volt, hogy kapható Magyarországon, és fel tudtam próbálni vásárlás előtt.

Mit kell tudni a FabRocTM intelligens technológiáról?

  • Valódi biztonság (a PTC tulajdonságoknak köszönhetően nem tud túlmelegedni)
  • Közömbös (legtöbb vegyszernek ellenáll, ezért ideális a használata szélsőséges körülmények között is)
  • Energiatakarékos (az elektromos energia 98%-át hővé alakítja)
  • Könnyű (szinte korlátlanul alkalmazható)
  • Vízálló és szélálló
  • Gyűrésálló és rugalmas (akár 200%-ra nyújtható szakadás előtt, de a FabRocTM általában hálózattal támogatott, amely még erősebbé teszi)

Az űrtechnikából származó fűtőelem, a FabRoc forradalmi anyag, fűtőszálak nélkül, alacsony feszültséggel is tökéletes, egyenletes meleget biztosít a kritikus helyeken. A kesztyű csatlakozik a motor elektromos rendszeréhez és rendkívül alacsony az áramfelvétele.

A FabRocTM gyakorlatilag tönkretehetetlen. A gumi-jellegű felépítése eléggé rugalmassá teszi ahhoz, hogy szinte bármilyen formára alakítsák.

A fagypont alatti hőmérséklet nincs hatással a FabRocTM rugalmasságára, ezért ideális fűtött ruhák gyártására és számos más alkalmazásra. A drótalapú, illetve a szénszálas fűtő rendszerekkel ellentétben a FabRocTM akkor is tovább működik, ha felhasad, vagy elszakad, de itt nem lehetséges RÖVIDZÁRLAT.

Mivel a FabRocTM intelligens technológia, nincs szüksége hőmérséklet-szabályozásra. A fűtőegység minden ruhadarabban speciálisan kialakított, így eléri és fenntartja a megfelelő kényelmet a célnak megfelelően minden ruhadarabban. A szabályozó egységek egyszerűen nem múlják felül a FabRocTM fűtési rendszerét.

A Stormguard fűthető kesztyű jellemzői:

  • kiváló minőségű marhabőr (elképesztően puha, nagyon finom tapintású)
  • légáteresztő sztreccs szövet a csuklónál (neoprén)
  • karbon-kevlár bütyök protektor (bőrrel bevont)
  • karbon-kevlár tenyér protektor (bevarrott)
  • sisakrostély-törlő gumicsík a bal hüvelyken (nagyon praktikus!)
  • applikált háló a tenyér felől a jobb tapadás érdekében
  • Hipora vízhatlan és légáteresztő membrán mindkét oldalon (kézfej, tenyér)
  • állítható neoprén kamásli, mely megakadályozza az eső bejutását a csuklóhoz
  • állítható tépőzáras csuklópánt, ez alatt körben gumírozott is a csuklótájon
  • Thinsulate bélés, mely a hőt a kesztyű belsejében tartja
  • sztreccs belső bélés, a kéz közvetlen közelében.

Páros motoros karkötők a CsamShopban

Tagama

2005-ben szereztem A korlátlan jogosítványt, azóta 4 motor, és 250+ezer km van mögöttem. Könnyed, gurulgatós kezdetek után most már évente minimum 30.000 km-t közlekedem motorral, esőben-sárban, napfényben-nyárban, hóban-fagyban. Rengeteg tapasztalatom van, amit szívesen osztok meg bárkivel, aki elfogadja az ebből fakadó jótanácsokat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük