fbpx

Saját felszerelés: Fűtött kesztyű

futheto motoros kesztyu3Fel-, illetve beszerelés

Rendkívül egyszerű, házilag is kivitelezhető. Nem kell hozzá szivargyújtó, vagy más csatlakozó, bármely motorra, robogóra, quadra felszerelhető.

A kis sarukat az aksira kell kötni. Van saját biztosítéka is, közvetlen az aksinál, lásd a fotókon. A többlet kábelt el lehet oszlatni az ülés alatt, a csatlakozót pedig a kívánt oldalon kivezetni az ülés alól.

Használaton kívül érdemes visszapakolni az ülés alá, főleg, ha közterületen parkolunk (akadnak kíváncsi tekintetek…). A dugónak van egy praktikus kis műanyag kupakja is, használaton kívüli állapot esetére.

A kabátban én a bélés alatt (még csak véletlenül se gabalyodjak bele) vezettem el a kábeleket, végig az ujjakban, úgy, hogy a kézháton bukkanjanak ki a dugók. A kesztyűket ráhúzva pedig a felesleg visszacsúszik a kabátba, így a csatlakozási pontok a ruha alatt lesznek, esőtől, széltől, külső hatásoktól védve.

A kábel csatlakozós végét pedig a baloldalon vezettem ki, erre rákötöttem a kapcsolót. A többletkábelt felgöngyöltem, és egy zsinórral a kabát mosócetlijéhez kötöztem. Kész is!

Az ülés alól kikandikáló kábelre rácsatlakozhatunk a motor mellett állva is, pont elég hosszú ahhoz, hogy könnyedén le- illetve felszállhassunk. De rajta ülve is tudunk csatlakozni, elrendezgetjük a kapcsolót, hogy biztosan kézre essen – indulhatunk is!

Hideg indításkor én olyan 5-10 perc elteltével kapcsolom be a kesztyűt, ne terhelje még ez is pluszban az áramkört. De napközben is ajánlatos indulás után egy picivel bekapcsolni, bár tulajdonképpen ennek számottevő műszaki jelentősége nincs.

Végül, de nem utolsósorban megemlíteném, hogy a kesztyűnek tartozéka még egy elosztó is, amivel egy másik EXO2 ruhadarab is csatlakoztatható ugyanezen áramkörre. Például egy ugyanilyen technológiával fűtött mellény…

Tehát, összegezve a leírtakat: melegen ajánlom minden fázós kezű, megfelelően bolond motoros kollégámnak, akiknek még ilyen időben sincs ki mind a 4 kerekünk.

Széles utat, meleg telet, tavasszal jelentkezem egy tartós teszttel!

futheto motoros kesztyu kabattalfutheto motoros kesztyu kabelfutheto motoros kesztyu kabelekfutheto motoros kesztyu2futheto motoros kesztyu motor csatlakozasmotorfutheto motoros kesztyu oltozekkelfutheto motoros kesztyu4

 

<span class=” tip inset-right width25″>Még több kép a galériában</span>

Ajánlom másoknak is

Lepd meg a szerelmed egy páros motoros karkötővel Valentin napra!

Tagama

Tagama

2005-ben szereztem A korlátlan jogosítványt, azóta 4 motor, és 250+ezer km van mögöttem. Könnyed, gurulgatós kezdetek után most már évente minimum 30.000 km-t közlekedem motorral, esőben-sárban, napfényben-nyárban, hóban-fagyban. Rengeteg tapasztalatom van, amit szívesen osztok meg bárkivel, aki elfogadja az ebből fakadó jótanácsokat.

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x