fbpx

Retro motoros bukósisak, ami veri az eredetit: Bell Custom 500 nyitott sisak

Bell Custom 500 Bell Bullit motoros bukósisakAz utóbbi évek retro láza visszahozta a divatba a klasszikus formájú sisakokat is. Ahogy anno hazánkban a Kiskőrösi volt “A” bukósisak, számos más, hasomló kaptafára készülő fejvédő készült a Világ minden táján. Az egyik ilyen klasszikus bukósisak márka a Bell.

“Ha visszatekintünk, a retro fejfedők szépek, de semmi sem veri az eredetit” – mondja Axel Scherer, a Custom Chrome Europe munkatársa. “1954-ben a Bell márka alapítója, Roy Richter üvegszálból formálta meg első sisakját, és ‘500’-nak nevezte el. Az új Bell Custom 500 tiszteleg Richter eredeti dizájnja előtt, miközben modern védelmi technológiával egészíti ki, hogy a dizájn a mai kornak megfelelő legyen”.

Hogy mik ezek az új technológiák?

A régi változathoz képest a korszerű funkciók közé tartozik az egyedi steppelt belső bélés, a beépített patentok és a párnázott állpánt D-gyűrűs zárással. Mindeközben a sisak formája a chopperesek által kedvelt, kicsi héjat és a klasszikus “kiskőrösi” formát idézi. A patentok pedig a kiegészítő napellenzőnek vagy a külön rácsatolható szélvédő plexinek adnak helyet – ezek egyébként az összes ilyen formájú bukósisakon azonos helyen találhatóak meg, így a kiegészítőket kedvünkre cserélgethetjük.

A sisakod a koronád: Milyen motoros bukósisakot válasszanak a nők?

A Bell márka másik slágerterméke a zárt, full face bukósisak a Bell ‘Bullitt’ Retro. Háromszoros méretű üvegszálas héjszerkezettel és többsűrűségű EPS béléssel rendelkezik a személyre szabott illeszkedésért. Állítható Velocity Flow szellőzőrendszer teszi igazán moderrné, amit az elülső állszellőzők fémhálós be- és kimeneti szellőzőnyílásokkal egészítenek ki. A valódi bőrből készült kivehető/mosható és antibakteriális bélés teszi igazán kényelmessé.

A párnázott állpánt D-gyűrűs zárral záródik, kontúros arcpárnák keretezik az arcot, a kommunikációs rendszer számára kialakított, integrált hangszórózsebek és ‘Bullit’ lapos sötét-füst színű plexi egészíti ki a megjelenést. Mindkét sisak ECE jóváhagyással rendelkezik.

 

Forrás

Ajánlom másoknak is
NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x