Otthonra is kéne egy: Honda CMX 500 Rebel Special Edition 2020 teszt VIDEÓVAL!
Úgy voltam vele, ha első ráülésre nem szimpi a motor, otthagyom. Aztán ráültem. Valahogy minden kézre esett és ahogy felállítottam sztenderről, nagyon könnyű volt. A lábtartó sincs annyira rémes helyen, pedig 180 cm vagyok. Az ülés pedig nagyon alacsony, csak 69 centi, tehát erről biztos, hogy mindenkinek biztonságosan leér a lába.
Amúgy a kezelőszervek ismerősek voltak a Shadowmról, és az indítókulcs helyét is másodikra megtaláltam a hondás emlékeim alapján. Valahogy olyan otthonos volt az egész motor.
A tesztmotor egy 2020-as különleges kiadás felextrázva, ami azt jelenti, hogy a 2.249.000 Ft-os alap modellhez képest 2.329.000 Ft-ért kapunk egy kis fejidomot, telóharangokat és klasszik bobber ülésre hajazó „varrott” ülést. Ez utóbbi igazából nem bőrből és cérnával van varrva, hanem a minta bele van nyomva a műanyagba. Azért így is nagyon hatásos és stílusos.
Az egész motorra jellemzőek egyébként a lekönnyítés jelei. Ez nem az a vasmotor, amit a Harley-tól megismertünk, de pont így tudták elérni, hogy a menetkész tömege mindössze 191 kiló, és a súlypontja nagyon alacsonyan van. Minden kezdő motoros erről álmodik, vagy nem?
Hipszter motor
Ezt a kifejezést is MoncÁtól hallottam/olvastam. És tényleg igaz, hogy az összes reklámfotón valamiféle café racernek állítják be a Rebelt. Mintha arra lenne kitalálva, hogy egyik bártól a másikig guruljanak vele a multinál dolgozó menedzserkék vagy felvonuljanak a Distinguished Gentleman’s Ride-on. Pedig MoncA bejárta már fél Európát felcuccolva hiba nélkül.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Még több kép a galériában
Nekem is az volt a tapasztalatom vele, hogy a CMX 500 Rebel nagyon jól bírja tartani a tempót országúton is a többi nagy motorral. A kanyarokban pedig valami álom. Nyilván senki ne számítson egy hasalós sportmotor fordulékonyságára, de ebben az utcai krúzer kategóriában – amibe a Honda sorolta – szerintem jó helyen végezne, ha lenne ilyen lista.
Viszont van valami a hipszterkedésben is. Ahogy itt állt a garázsban, folyton az volt az érzésem, hogy kéne menni valahova, és persze motorral. A Street Glide egy fél óra, mire előtolom a garázsból, és neki sem állok, ha csak a postára mennék, most viszont minden szir-szarért elugrottam motorral. Újra azt éreztem, hogy megint motoros vagyok, mert hétköznap is mindenhova motorral járok. Még fodrászhoz is a Rebellel mentem, és a fodrászom nem is akadt ki, hanem megdicsérte a motort.