KiemeltMotorokMotortesztek

Otthonra is kéne egy: Honda CMX 500 Rebel Special Edition 2020 teszt VIDEÓVAL!

Honda CMX 500 Rebel Special Edition 2020Az “aztakurva” hatás

Messziről nézve nem néz ki kicsinek és a formája is nagyon látványos. Simán összeillett Kriszta Harley-jával, szerintem aki nem ért a motorokhoz, nem mondta volna meg, hogy van közöttük legalább 800 köbcenti különbség. Nagyon jó érzékkel választották ki az egyedi méretű, kis kövér gumikat és a lánchajtás is nagyon stílusos ehhez a retro-bobber fazonhoz.

Amikor Krisztával motoroztunk, én mentem elöl. Nagymaroson poroszkáltunk éppen, amikor két huszonéves srác mellett hajtottunk el, és azt hallottam, hogy: “Aztakurva!”. Nekem egyértelmű volt, hogy ez a lelkes meglepetésnyilvánítás Krisztának szól, mert nagyon vagányan néz ki az új Harley-n, de mikor belenéztem a tükörbe, láttam, hogy ő két kocsival le van maradva mögöttem, szóval egyértelműen a Rebel váltotta ki ezt a hatást.

Meg azt is, hogy a fiam barátjának az apukája – miután ment egy próbakört az utcában a Rebellel – még fél órát nézegette a kertünkben és áradozott róla. (Közben egy környékbeli, békés alkoholista is csatlakozott, mert nyitva maradt a kertkapu.) Ha jól emlékszem azt említette az általános tetszésnyilvánítások között, hogy neki volt egy CBR 250-ese, aminek pont ilyen hangja volt. Igen, a Rebelnek a hangja is nagyon jó, a sor kettes és a felújított kipufogó kellemes öblös duruzsolást hoz össze együtt.

Verdikt

A Honda egy új célközönséget akart ezzel a modellel megcélozni: azokat, akik szeretnének vagányak lenni, de nem tudnak vagy nem akarnak annyit fizetni, mint amennyibe az amerikai vas kerül. Nem kérdés, hogy kitűnő választás kezdő motorosoknak is, de azoknak is megfelelő lehet, akik a hétköznapokban szeretnének egy pofás masinával ingázni vagy stílusosan egy kávézó előtt ülni.

Honda CMX 500 Rebel Special Edition 2020

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Az olcsóság egyesek szerint nem mutatkozik meg az új, szalon Rebel árában, de szerintem ha azt nézzük, hogy ha akarjuk egy kész bobbert kapunk, ha akarjuk pedig egy kiváló alapmotort, amit kényünkre-kedvünkre alakíthatunk, nem is olyan sok ez az ár.

És mondok még egy érvet: amikor átvettem a motort, a szép, kerek digitális kijelzője 4,2 literes átlagfogyasztást mutatott. Viszont amikor én mentem vele csaknem 450 kilométert hegyen-völgyön, városon keresztül, 3,1-et evett, tehát hosszútávon rengeteg üzemagyagot spórolhatunk, ha a Rebellel utazunk.

A műszer egyébként mutatja az A Trip, a B Trip és az összes kilométer átlagfogyasztását is, amiből a férjem arra következtetett, hogy ezt a motort azoknak gyártják, akik spórolni akarnak nemcsak a motoron, hanem az üzemanyagon is.

A műszaki jellemzőket jusztse’ fogom részletezni, nyilván mindenki leírta már őket előttem. Ha mégis érdekelnek, megtalálod ezen az oldalon.

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük