fbpx

Első képek: Honda CBR1000RR 2012

A 2012-es CBR1000RR Firebladen csak kisebb változtatásokat hajtottak végre.

 

A 2008-as hitelválság hatásait a mai napig is nyögi a világgazdaság, így a motorkerékpár-ipar is. A megszorítások, a takarékosság és a strukturális átalakulás éveit élhettük, éljük. Ilyen helyzetben kevés igazi újdonságot láthattunk kétkeréken.

Különösen igaz ez a sportmotorok világára. A drága fejlesztések lelassultak, elmaradtak, a gyártók felhagytak a szokásos 2-4 évenkénti radikális modellfrissítésekkel, éppen csak a már tesztelés alatt álló modellek kerültek a boltokba.

Bár a képek alapján nehéz komoly következtetéseket levonni, hiszen a plasztik alá egyetlen újságíró sem lát be, de úgy tűnik, a Honda a jelenlegi trendhez igazodva csak apróbb módosításokat eszközölt a 2012-es CBR1000RR-en. A típus utolsó változata még 2008-ban került a piacra, életciklusának felénél csak egy kisebb ráncfelvarrást ejtettek meg rajta.

Még több kép a galériában!Hagyományosan jövőre egy teljesen új aranyszárnyas sportmotort kellene látnunk, a Hong Kongban lencsevégre kapott gép fotói alapján azonban erre nem számíthatunk – persze majd ősszel kiderül, hogy a motor szívéhez hozzányúlt-e a Honda. A képek tanúsága szerint a változások listáját a nyesett oldalidomok, a minimálisan áttervezett fejidom, módosított légbeömlők és lámpák, új kerekek és a Showa nagydugós teleszkópjai színesítik. Nyoma sincs duplakuplungos váltónak, a képeken és a videón látható gép még csak nem is az ABS-es változat, és valószínűsíthető, hogy a konkurenciánál alkalmazott kipörgésgátló és az ahhoz tartozó komplex elektronika is hiányzik.

Ami igazán elgondolkodtató, az a 20 éves jubileumi matrica: ez felveti a lehetőséget, hogy csupán egy limitált sorozatú masinát láthatunk. Kérdés, hogy ez a Blade felér-e a 20 éve kiadott, a sportmotorok világát forradalmasító CBR900RR-el. Remélhetőleg a kiszivárogtatott képek után hamarosan az érdemleges információk is megérkeznek.

 Olvasd az eredeti oldalon

Ajánlom másoknak is
NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x