Hírek

Négyhengeres szupermotor

altA BMW Motorrad egy új szupersport motorral állt elő, mely az 1000 köbcentis kategóriában valaha készült legkönnyebb négyhengeres gép.

 A BMW HP4, a BMW Motorrad 2005-ben indított HP-modellsorozatának folytatásaként 2012-ben tartja világpremierjét. A HP2 Enduro, a HP2 Megamoto és a HP2 Sport boxermotoros modelleket követően a BMW HP4 a HP-család első négyhengeres tagja.

 

 

A BMW S 1000 RR – vagy röviden csupán „az RR” – alapjaira épülő új sportmodell teljesítménye 142 kW (193 LE), miközben saját tömege a verseny-blokkolásgátló berendezéssel és 90 százalékig feltöltött üzemanyag-tartállyal mindössze 199 kilogramm. Száraz tömege verseny ABS-szel 169 kg.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A HP4 a különleges mozgékonyság, a hatalmas erő és a rendkívül dinamikus menettulajdonságok megtestesítője. Mindemellett azonban a már-már extrém magas minőségű anyagok, valamint az intelligens technikák motorkerékpárja is, mégpedig egészen a legapróbb részletmegoldásokig.

Igazi különlegessége, hogy gazdag alapfelszereltségének és kiváló beállításainak köszönhetően az új HP4 gyakorlatilag már gyárilag minden további nélkül alkalmas a versenypálya-bevetésekre, minden bonyolult átalakítás nélkül. Mindemellett azonban az országúti dinamikus motorozás terén is széles lehetőségeket kínál.

A HP4 kompromisszumot nem ismerve, a legmagasabb szinten kombinálja atletikus karakterét és dinamikus menettulajdonságait – még az S 1000 RR modellnél is harmonikusabban.altaltaltalt

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük