MotorokMotorozás

Motorozás Londonban 2.

motorozas angliabanLondonban motorozni nem fenékig tejfel. A közlekedés viszont olyan kilátástalan, hogy mégis jobban megéri két keréken róni az utakat. Azért néhány dologra érdemes odafigyelni, illetve jó előre tudni róluk, mielőtt belevágsz az angol jogsiba. 

A „filterezés”

Mindenki emlékszik a runtin vizsga szlalom részére? Nah, ha Londonban napközben motorozol, akkor ritkán kapcsolsz fel hármasba, mivel mindig dugó van, mi meg mindig az autók között megyünk. Nem poénból, nem menő videó készítés céljából, hanem mert különben nincs értelme motoron ülni az esőben, hidegben.
Itt köttetnek a legjobb random barátságok és nem ritka, hogy az autósok a motoros torkának esnek. Nekem egy fenekpacsi járt tavaly nyáron egy autóstól.
Pár dolgot kell észben tartani itt:

Ne menj 30 mph fölé! Az autósok a dugóban sokszor nem használnak indexet, nem néznek a tükörbe, ezért inkább a kereküket nézd, hogy fordul el!
Nézd meg, hova teszed le a lábad! Eegy haverom lábára rászaladt egy telepjáró a télen az Oxoford Circusnál.

Jelige: húzd be a hasad, és vigyázz a tükrödre!

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A hires körforgalom

Rendkívül figyelj a pozícionálásra, és ne csak a vizsgán. Habár a körfogalom hazája Anglia, mégis úgy tűnik, hogy mindenki utálja, senki sem érti, hogy működik igazán és mindenki, aki benne van, minél hamarabb ki akar belőle keveredni, bármi áron.

Az autósok zöme már hozzá szokott, a többi meg még új fiú. Itt újra utalnék a highway kódra, mert a jog megkülönböztet kis- és nagy körforgalmat, és máshogy kell viselkedni a kicsiben, mint a nagyban. Ja, a méret relatív.

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük